تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814795243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داروهای پر مصرفی که عارضه پوستی می آورند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز: تمام داروها می توانند در کنار فوایدی که دارند، عوارضی هم داشته باشند. یکی از عوارض داروهای مختلف، ایجاد مشکلات پوستی است. البته این مشکلات، حدود 2 درصد از عوارض دارویی را به خود اختصاص داده اند.
به گزارش سرویس علمی جام نیـوز ، تمام داروها می توانند در کنار فوایدی که دارند، عوارضی هم داشته باشند. یکی از عوارض داروهای مختلف، ایجاد مشکلات پوستی است. البته این مشکلات، حدود 2 درصد از عوارض دارویی را به خود اختصاص داده اند.
عوارض پوستی وارفارین
مصرف برخی از داروهای ضدانعقاد خون مانند وارفارین و کومارین هم می تواند برای تعداد بسیار نادری از بیماران، واکنش های پوستی را به دنبال داشته باشد. این واکنش ها حالت پیشرونده دارند.
با علایمی مانند ایجاد پلاک های قرمز و دردناک روی پوست خود را نشان می دهند و کم کم به تاول های خونریزی دهنده و زخم شدن بافت سطحی پوست تبدیل خواهندشد. با پیشرفت واکنش پوستی به دارو، پوست قسمت هایی از بدن بیمار کم کم دچار نکروز یا مرگ بافت می شود. در این موارد، مداخلات سریع پزشک متخصص پوست الزامی خواهد بود.
عوارض پوستی آنتی بیوتیک ها
کهیر یکی از واکنش های نسبتا شایع پوستی است که خیلی از ما آن را در اثر مصرف غذا یا داروهای جدید تجربه کرده ایم. ضایعات پوستی ناشی از کهیر خود را به صورت تورم و التهاب قرمزرنگ در قسمت های مختلف پوست نشان می دهند.
معمولا کهیر در اثر ...
[ مشاهده متن کامل خبر داروهای پر مصرفی که عارضه پوستی می آورند در جام نیوز ]

چهارشنبه ، ۱۱فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن