تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سال 95 سال توسعه صادرات مازندران خواهد بود/ فرصت سوزی ها به مازندران آسیب زده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سال 95 سال توسعه صادرات مازندران خواهد بود/ فرصت سوزی ها به مازندران آسیب زده است استان‌ها > مازندران - استاندار مازندران که به مناسبت عید نوروز در جمع کارکنان استانداری مازندران سخن می گفت فرصت سوزی و حاشیه سازی را مهمترین آسیب برای توسعه مازندران اعلام کرد و گفت : در 30 ماه حضور خود در استان تمام تلاش ما پرهیز از حاشیه سازی و حرکت در مسیر توسعه استان بوده است .

به گزارش خبرانلاین منطفه مازندران دكتر ربيع فلاح افزود : چيزي كه براي ما مهم است خدمت به مردم و حل مشكلات آنان است و رويكرد اصلي ما خدمت به مردم است .
فلاح ادامه داد : امروز خوشحاليم كه بدون هيچ تبليغاتي بيش از 15ميليون تردد در استان انجام مي شود و بيش از 5 ميليون نفر هم در استان اقامت مي كنند .
وي توسعه صادرات را يكي از مصاديق تحقق اقتصاد مقاومتي خواند و گفت‌: امروز روسيه فرصت استثنايي براي توسعه صادرات مازندران است و سال 95 سال توسعه صادرات مازندران خواهد بود .
مقام عالي دولت در استان با اشاره به اقدامات انجام شده در زمينه ساماندهي پسماند مازندران گفت : با جذب سرمايه گذاري خارجي مطمئنا وضعيت پسماند مازندران بهبود جدي خواهد يافت.
وي بخش خصوصي را موتور محركه اقتصاد مازندران اعلام كرد و گفت : افزايش سرمايه گذاري داخلي و خارجي ، افزايش بهره وري و توليد از مهمترين سياستهاي ما در سال جديد در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي خواهد بود.
استاندار مازندران سفر مقام معظم رهبري و كاروان تدبير و اميد به مازندران ، برگزاري باشكوه راهپيمايي 22 بهمن و برپايي عزتمند انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي را از مهمترين رويدادهاي سال 94 در مازندران اعلام كرد و گفت : خدا را شاكريم كه رياست محترم جمهوري در پايان سفر كاروان تدبير و اميد در گفتگو با خبرنگاران از عملكرد تيم مديريتي مازندران در جهت تحقق سياستهاي دولت تدبير و اميد ابراز رضايت كردند و اميدواريم در سال جديد نيز بتوانيم در راستاي سياستهاي راهبردي دولت تدبير و اميد گام برداريم.

کلید واژه ها: استان مازندران -




سه شنبه 10 فروردین 1395 - 20:53:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن