تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820301818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشدید برخورد با متخلفان درج تاریج تولیدجعلی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تشدید برخورد با متخلفان درج تاریج تولیدجعلی


رئیس سازمان غذا و دارو از تشدید برخورد با متخلفان درج تاریخ تولید جعلی محصولات خوراکی در کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از سازمان غذا و دارو، رسول دیناروند گفت: تاریخ تولید جعلی محصولات غذایی در برخی موارد ناشی از خطای غیر عمدی و چاپ اشتباهی است؛ اما گاهی نیز این امر ناشی از یک تخلف عمدی است که در این صورت متخلفان به مراجع قضائی معرفی می شوند. رئیس سازمان غذا و دارو افزود: برای نظارت دقیق تر و بهتر بر محصولات غذایی به نظرات نمایندگان مجلس شورای اسلامی توجه و آنها را پیگیری می کنیم که در این زمینه با اعضای کمیسیون کشاورزی و بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ارتباط دائمی داریم.
رئیس سازمان غذا و دارو، نظارت های مردمی در این زمینه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: طی هفته های اخیر، این مردم بودند که با عکس گرفتن از تاریخ تولید جعلی روی محصولات خوراکی و قرار دادن آن در شبکه های اجتماعی موجب شناسایی سریع آنها شدند.
دیناروند تاکید کرد: مردم می توانند هرگونه شکایت در زمینه محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی را به سامانه پاسخگوی غذا و دارو با شماره 1490 اطلاع دهند.
این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو افزود: تماس های مردمی با این سامانه در تعطیلات نوروز، 2 برابر شده و به 2 تا سه هزار مورد تماس در روز رسیده است.


سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن