تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815287762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش شمار تلفات نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: افزایش شمار تلفات نوروزی


تصادف پژو روآ با کامیون تریلی در محور ارتباطی میاندوآب ـ بوکان ۲ کشته و ۳ زخمی بر جای گذاشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با اعلام این خبرگفت: این سانحه بعد از ظهر امروز در کیلومتر 30 محور ارتباطی میاندوآب به بوکان روی داده و علت اصلی آن نیز انحراف به چپ و تخطی ازسرعت مجاز به سبب خواب آلودگی راننده خودروی سواری پژو روآ بوده است.
سرهنگ فرمانی اضافه کرد: متاسفانه بر اثراین حادثه پدر و فرزند درخودروی سواری روآ در دم جان خود را از دست دادند و 3 سرنشین دیگر نیزبه علت شدت جراحات به بیمارستان منتقل شدند. اما بارترافیک درمحور کرج - چالوس(باند جنوب به شمال محدوده های آدران، تونل کندوان و باند شمال به جنوب محدوده دزدبن) نیمه سنگین گزارش شده است.
بنا بر اعلام پلیس راهور، در استان های ایلام، بوشهر، گیلان و استان خراسان رضوی (محورهای چناران- مشهد و قوچان-مشهد)، گلستان، خراسان شمالی، قزوین، کرمانشاه، بوشهر، استان فارس (محور فیروزآباد)، و استان مرکزی با بارش باران همراه است. بار ترافیکی در مسیر جنوبی از میدان امیرکبیر تا تونل شماره پنج جاده کرج - چالوس سنگین و بقیه مسیر نیمه سنگین است. پلیس از رانندگان خواست هنگام سفر بویژه درمحورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی و رانندگی، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند. رئیس پلیس راهور ناجا نیز تعداد کشته‌شدگان تصادفات نوروزی را تاکنون  300 نفر اعلام کرد. بیشترین تعداد تلفات تصادفات نوروزی امسال به استان فارس تعلق دارد.


دوشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن