تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803000076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران همواره بر استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای برای ارتقای سطح رفاه تاکید داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ایران همواره بر استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای برای ارتقای سطح رفاه تاکید داشته است
سفیر تهران در رومانی گفت : ایران همواره بر استفاده صلح امیز انرژی هسته ای برای ارتقای سطح رفاه تاکید داشته است.


به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  «حمید معیر» روز جمعه در همایش انرژی در بخارست پایتخت رومانی که در آن «ولاد گریگورسکو» وزیر انرژی، مدیران شرکت های کوچک و متوسط و همچنین نمایندگان شرکت های فعال در زمینه انرژی حضور داشتند، اظهار داشت:  ایران کشوری بزرگ و با سابقه علمی، فرهنگی و تمدنی بوده و از ظرفیت های عظیم نفت، گاز، معادن، جمعیت جوان و تحصیلکرده و نوآوری هایی در زمینه های مختلف علوم و تکنولوژی برخوردار است.
 
معیر ادامه داد: امروزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران نشان داده که همواره بدنبال صلح و ثبات در منطقه و عرصه بین المللی بوده و توافقی که با گروه 1+5 بدست آمد نیز اثباتی بر این موضوع است. 


سفیرمان در بخارست افزود: پس از چندین سال، فضای بین المللی به روی فرصت های متعدد موجود در ایران گشوده شده و حضور گسترده هیات های خارجی در جمهوری اسلامی موید علاقه مندی دولت های خارجی و شرکت های صاحب نام بین المللی برای فعالیت اقتصادی و تولیدی در ایران است. 


وی ادامه داد: پروژه های حمل و نقل در حوزه ساخت بنادر و تهیه تجهیزات بندری، راه و راه آهن و ترمینال های مسافرتی، پروژه های زیست محیطی در خصوص تکنولوژی سبز، کنترل گازهای گلخانه ای، تنوع زیستی،احیای دریاچه ها و تالاب ها و رفع آلودگی آب، بهداشت و درمان و همچنین همکاری در حوزه انرژی از قبیل نفت و گاز تنها نمونه هایی از فرصت های همکاری دو کشور ایران و رومانی است. 


وی در ادامه به قوانین موجود در خصوص جذب و حمایت از سرمایه گذاری خارجی و پوشش های تضمینی و حمایتی سرمایه گذاری در ایران از جمله تضمین پرداخت غرامت در صورت ملی شدن و سلب مالکیت، تضمین جبران زیان ناشی از ممنوعیت و یا توقف اجرای موافقتنامه های مالی در سرمایه گذاری های خارجــی به روش ترتیبـــات قراردادی اشاره کرد. 


سفیر کشورمان در رومانی ادامه داد: قوانین و مقررات اقتصادی و مالیاتی در جمهوری اسلامی ایران بسیار جذاب بوده و نرخ مالیات بر درآمد بنگاه های اقتصادی هیچگاه از سقف 25 درصد سود بنگاه فراتر نخواهد بود. 


وی همچنین به فرصتهای موجود در بخش انرژی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت : ایران دارای دومین ذخایر گاز دنیا و چهارمین ذخایر نفت در دنیا است، رتبه شرکت های نفتی کشورمان در دنیا در صنعت نفت 10 و در صنعت گاز 5 می باشد. 


معیر در زمینه های همکاری دو جانبه انرژی میان دو کشور تصریح کرد: تبادلات نفت خام و فرآورده های نفتی میان دو کشور که در این زمینه شرکت پتروتل «لوک اویل» رومانی اخیرا یک میلیون بشکه نفت خام از ایران خریداری کرده است، تبادلات در زمینه تجهیزات صنعت نفت و گاز و تبادلات در زمینه محصولات پتروشیمی از جمله زمینه های همکاری بین دوکشور است. 




انتهای پیام /






۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن