تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819099469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واگذاری صفرتاصد عباس آباد بهشهر به بخش خصوصی


واضح آرشیو وب فارسی:ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران خواستارشد؛ واگذاری صفرتاصد عباس آباد بهشهر به بخش خصوصی ایلنا: مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری امروز در نشست با رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان بهشهر واگذاری صفر تا صد عباس آباد بهشهر به بخش خصوصی جهت توسعه هرچه بهتر گردشگری خواستار شد.
واگذاری صفرتاصد عباس آباد بهشهر به بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر؛دلاور بزرگ نیا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار شکایات و نارضایتی ها اضافه کرد:  همان طور که پیش بینی می شد در استان از فرصت های گردشگری به خوبی استفاده شده است و این هماهنگی ها را مرهون تلاش های بی وقفه ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران هستیم.
وی افزایش امار گردشگری مذهبی  را بیانگر نیاز به اقدامات جدی در این حوزه دانست و تصریح کرد: بازدید گردشگران از مراکز مذهبی و زیارتگاه ها ، موزه ها و بناهای تاریخی نشان دهنده آنست که گردشگران به دنبال جذابیت بیشتر در سفر هستند.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران  گردشگری را عامل موثر در اقتصاد هنر دانست و با اشاره به فعالیت بیش از 80 غرفه در پارک ملل ساری  اضافه کرد: بیشترین غرفه ها ی صنایع دستی در سطح کشور به مازندران تعلق دارد.
بزرگ نیا گردشگری را بهترین نسخه شفابخش رونق اقتصادی در استان دانست و گفت: یکی از تاثیرات چندگانه گردشگری تاثیر اقتصاد بر هنر است که این مهم تنها با جدی گرفتن گردشگری در استان حاصل می گردد.
 
 

۱۳۹۵/۰۱/۰۸ ۲۲:۳۶:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن