تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اداى امانت و راستگويى روزى را زياد مى‏كند و خيانت و دروغگويى باعث فقر و نفاق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819065583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال بان‌کی‌مون از آزادسازی «تدمر» توسط ارتش سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: استقبال بان‌کی‌مون از آزادسازی «تدمر» توسط ارتش سوریه
دبیر کل سازمان ملل متحد، روز یکشنبه آزادسازی شهر باستانی «تدمر» در ریف حمص سوریه توسط ارتش این کشور را دلگرم‌کننده توصیف کرد.
به گزارش نامه نیوز، بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل متحد روز یکشنبه (27 مارس/8 فروردین) از اقدام ارتش سوریه برای آزادسازی شهر باستانی «تدمر» در ریف حمص سوریه استقبال کرد و آن را رویدادی دلگرم‌کننده خواند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، آقای «بان» که در کنفرانس خبری در اردن حضور داشت خواستار محافظت از این شهر باستانی برای نسل‌های آینده شد.

 دبیر کل سازمان ملل متحد اضافه کرد از اینکه این شهر باستانی از عناصر افراطی پاکسازی شده و دولت سوریه «اکنون قادر به محافظت و حفظ از این گنجینه مشترک فرهنگی بشر است» «دلگرم» شده است.

وی گفت: «تروریست‌های افراطی، علاوه بر کشتار بی‌رحمانه مردم، تمدن‌های بشری را هم نابود کرده‌اند. از اینکه ارتش سوریه پالمیرا را پس گرفت، دلگرم و خوشوقت شده‌ایم.»

شهر تدمر در ریف حمص در مرکز سوریه امروز صبح، یکشنبه (27 مارس/8 فروردین) پس از چند روز عملیات مستمر ارتش سوریه و نیروهای دفاع ملی و متحدانش در مقاومت منطقه با پشتیبانی هوایی روسیه آزاد شد.

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه، آزادسازی شهر باستانی تدمر را گواه راهبرد موفق ارتش سوریه در نبرد با تروریسم دانست.



منبع: فارس


۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن