تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):حد توکل چیست؟ حضرت فرمودند: اینکه با وجود خدا از هیچ کس نترسی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مظنون مرتبط با حملات بروکسل در ایتالیا بازداشت شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: یک مظنون مرتبط با حملات بروکسل در ایتالیا بازداشت شد
یک مظنون الجزایری تبار با درخواست قضائی بلژیک و به دلیل ارتباط با حملات بروکسل، در ایتالیا بازداشت شد.
آفتاب :  رسانه های ایتالیا به نقل از منابع پلیس این کشور اعلام کردند «جمال الدین عوالی» الجزایری تبار دیروز (شنبه) در نزدیکی «ناپل» در جنوب ایتالیا بازداشت شد.




به گزارش خبرگزاری فرانسه از رم،قرار بازداشت این مرد 40 ساله پس از تحقیقات پلیس بلژیک و مطرح شدن احتمال دست داشتن وی در تهیه اوراق هویت جعلی که عاملان حملات انتحاری پاریس و بروکسل از آن استفاده کرده اند، صادر شد.


به گزارش خبرگزاری ایتالیایی "ای جی آی (AGI)"، عوالی به مشارکت در یک شبکه جنایی مظنون است که مدارک جعلی صادر کرده و مهاجرت غیرقانونی را تسهیل می کند.


این خبرگزاری همچنین از استرداد مظنون بازداشت شده به بلژیک در روزهای آینده خبر داد.


خبرگزاری فرانسه افزود: نام عوالی در 6 ژانویه (16 دی) و پس از تفتیش و بازرسی های اکتبر گذشته (مهر/ آبان)، در منطقه «سن ژیل» (Saint-Gilles) بلژیک، توسط پلیس به عنوان مظنون اعلام شد.


پس از کشف یک مرکز جعل اسناد و اوراق هویت، صدها عکس دیجیتال به دست آمد که در میان آن ها تصاویری از سه مظنون حملات تروریستی پاریس از جمله عکسی از «نجم العشراوی» یکی از عاملان انتحاری فرودگاه بروکسل وجود داشت.


حملات انتحاری 22 مارس (سوم فروردین) در فردوگاه بروکسل و یک ایستگاه مترو به مرگ دست کم 31 نفر و مجروح شدن حدود 300 تن دیگر منجر شد. گروه تروریستی «داعش» مسئولیت این حملات را پذیرفت. 


چهار ماه پیش نیز در حملات تروریستی پاریس که گروه تروریستی داعش مسوولیت آن را برعهده گرفت، 130 نفر جان خود را از دست دادند و بیش از 350 نفر دیگر مجروح شدند. 


منبع: ایرنا




تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن