تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815622618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد بدون فرهنگ و معنویت، جامعه و فرد را به طغیان می کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:بسیج نیوز: امام جمعه اردکان با اشاره به اینکه پیشرفت اقتصادی و مادی باید همراه با تعالی دینی و معنوی باشد گفت: اقتصاد بدون فرهنگ و معنویت، جامعه و فرد را به طغیان می کشاند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک سال جدید از مهمان نوازی مردم شهرستان اردکان و از همه کسانی که در ایام عید نوروز مشغول خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به نام " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل " گفت: از این پیام به وضوح برداشت می شود که اقتصاد، اولویت فوری کشور است.
امام جمعه اردکان افزود: در این سال ها دشمن از راه اقتصادی تمام توان خود را بکار بسته است که به کشور ما ضربه بزند و نفوذ کند و قصد دارد از این راه بر فکر، فرهنگ و اعتقاد ما نیز تأثیر بگذارد که ما باید بیدار باشیم.
وی ضمن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: در این روز ملت ایران رشد سیاسی و اجتماعی خود را نشان دادند و حضور مردم در تمام صحنه ها دلیل بر این است که مردم ما هنوز بر رأی خود به جمهوری اسلامی ایران پایبند هستند.
خطیب جمعه اردکان افزود: هر کس که مسیرش مسیر اسلام نباشد دشمن ماست و هر کس جمهوری را تنها بخواهد دشمن ما و دشمن ...
[ مشاهده متن کامل خبر اقتصاد بدون فرهنگ و معنویت، جامعه و فرد را به طغیان می کشاند در خبرگزاری بسیج ]

شنبه ، ۷فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بسیج نیوز]
[مشاهده در: www.basijnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن