تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820934474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان رکود اتکا به مبادلات اقتصادی خارجی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم گفت: رنج رکود و تورم امروز در زندگی مردم احساس می شود اما چاره آن اتکا به مبادلات اقتصادی خارجی نیست بلکه باید با اتکا به توان داخلی به دنبال راه نجات اقتصاد بود.
خبرگزاری فارس: رضا شیران خراسانی اظهار کرد: شعار سال 95 از رهبر معظم انقلاب به مقوله اقتصاد و معیشت مردم و آن هم اقتصاد مقاومتی تعلق یافت.
وی ادامه داد: به نظر می رسد تعیین این شعار از سوی رهبر انقلاب از دو دیدگاه حائز اهمیت است زیرا هم دیدگاه مادی در این شعار نهفته است و هم دیدگاه معنوی، همانطور که شعار امسال از دو بخش یعنی اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تشکیل شده و این دو دیدگاه مادی و معنوی نیز در همین دو بخش قابل تحلیل و ارزیابی است.
منتخب مردم مشهد وکلات در مجلس دهم با اشاره به دیدگاه مادی به شعار سال 95 گفت: از دیدگاه مادی اینگونه می توان تحلیل کرد که رهبر انقلاب با رصد دقیق اوضاع سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی ایران دهه 90 و جهان در 10 سال گذشته به این جمع بندی رسیده اند که مسئله اقتصاد و در رأس آن اقتصاد مقاومتی هم اکنون مسئله اول کشور است.
شیران افزود: بحث هایی همانند برجام، رفع تحریم ها و برخی ارتباطات در حوزه روابط بین الملل در دستور کار دولت یازدهم قرار گرفت اما شعار امسال نشان داد که همچنان تأکید رهبر انقلاب بر اقتصاد مقاومتی است.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب با تأکید ...
[ مشاهده متن کامل خبر درمان رکود اتکا به مبادلات اقتصادی خارجی نیست در فردا نیوز ]

جمعه ، ۶فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن