تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عیدی ویژه برای دوستداران کتاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عیدی ویژه برای دوستداران کتاب دوازده کتابفروشی استان فارس به مناسبت تعطیلات عید نوروز کتاب را با تخفیف به علاقمندان ارایه می کنند.
۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ فروردين ساعت 15:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا فارس، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: از این تعداد سه کتاب فروشی در شهرستان های جهرم، فسا و کازرون و 9 کتاب فروشی در شیراز قرار دارد.
بهاره شفیعی افزود: مردم با مراجعه به کتابفروشی های عضو این طرح و ارایه کارت ملی می توانند از 20 درصد تخفیف کتاب، بجز کتاب های کمک درسی برخوردار شوند و تا سقف یک میلیون ریال کتاب خرید کنند.
انتشارات و کتابفروشی شهید عبدالرضا مصلی نژاد از جهرم، کتابفروشی جبهه کتاب فسا، نشر دانشگاهی عبدالرسول داودی کازرون به همراه 9 کتاب فروشی ایرانیان، دهقان، کتاب منگان، کتاب اسفند، کتاب هانیوان، کتابسرای قائم، کتابفروشی فرهنگ و هنر و کتابفروشی دهخدا، در ایام نوروز کتاب هاب غیر درسی را با 20 درصد تخفیف به علاقمندان ارایه می دهند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن