تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812941244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چالوس، نیمه سنگین/ هراز و فیروزکوه پرحجم/ هراز یک طرفه نشد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: چالوس، نیمه سنگین/ هراز و فیروزکوه پرحجم/ هراز یک طرفه نشد


با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی همزمان با بازگشت مسافران دور اول به شهرهای مبدا ، ترافیک به محورهای اصلی کشور، بازگشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ترافیک در محور کرج ـ چالوس(از ابتدای محور تا آدران) سنگین گزارش شده است. در آزادراه تهران - کرج - قزوین هم که صبح امروز تردد عادی بود به تدریج سنگین می شود.  ترافیک نیمه سنگین در محور کرج ـ چالوس در محدوده پل زنگوله تا سیاه بیشه است .   ساعت 14:35 ترافیک در جاده کرج - چالوس سنگین شده است   رئیس پلیس راه استان البرز با اعلام این خبر گفت: این بار ترافیکی درخط جنوب به شمال ازمیدان امیرکبیر تا تونل شماره پنج سنگین و بقیه مسیر نیمه سنگین است و در خط شمالی جاده کرج -چالوس ترافیک روان گزارش شده است. تردد وسایل نقلیه در محور هراز، امروز از ساعت 13 تا 2 بامداد فردا از رودهن به آب اسک ممنوع است.   ساعت 15:00 هراز فعلا یک طرفه نمی شود   سرهنگ قاسمیان جانشین رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به روانی بار ترافیک در محور هراز گفت: بر این اساس محدودیت ترافیکی این محور فعلا اعمال نمی شود و تردد در آن به صورت ٢ طرفه خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: پلیس در صورتی که بخواهد این محور را یکطرفه کند این محدودیت را اطلاع رسانی می کند.
محور شهداد ـ نهبندان که به علت طوفان شن بسته شده بود، بازگشایی شد.
پلیس با هشدار درباره نبستن کمربند ایمنی، این موضوع را یکی از علل اصلی تلفات و زخمی های حوادث جاده ای نوروز امسال اعلام کرده است.



سرهنگ گَرایلی رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در ارتباط زنده با خبر 13 شبکه خبر گفت: موج اول سفرها تموم شده است و مسافران در حال بازگشت به شهرهای خود  هستند و طبق امارهایی که از دوربین های مستقر در جاده دیده می شود نشان دهنده این است که موج خروجی خودرو ها بیشتر است.

وی افزود: خستگی یکی از دلایل اصلی تصادفات و واژگونی خودروها در این استان بوده است و از رانندگان در خواست دارم با احتیاط رانندگی کنند.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در اطراف حرم مطهر امام هشتم به دلیل حضور زائران ترافیک سنگین است  و با توجه به این که پارکینگ ها محدود است از مسافران درخواست دارم از خودرو های عمومی استفاده کنند.


سرهنگ پور قیصری رئیس پلیس راه اصفهان نیز در این بخش خبری گفت: طی آماری که داشتیم بیش از 11/5 درصد با افزایش تردد در جاده ها روبرو بوده ایم و یکی از موفقیت های که کسب کرده  این است  که شاهد کاهش 40 درصدی تصادفات در این استان هستیم.

وی افزود: استان اصفهان دارای 17 هزار کیلومتر جاده های مواصلاتی است و تردد مسافران مختلفی داشته ایم که یا به این استان سفر می کرده اند و یا از اصفهان گذر می کنند.

سرهنگ پور قیصری گفت: در این چند روز علت تصادفاتی که دیده شده است واژگونی و از نوع انحراف ناشی از عدم توانایی کنترل ماشین توسط راننده است.
وی افزود: با توجه به این که از روز شنبه ادارات باز است شاهد ترافیک در جاده های استان خواهیم بود که قصد عبور از این استان را دارند.
دانلود

لینک را کپی کنید


پنج شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن