تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812880456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیلما روسف: استعفا نمیدهم


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: در حالی که برزیل با بدترین بحران سیاسی در دو دهه اخیر روبه رو شده است، رئیس جمهور این کشور گفته است که به هیچ وجه از سمتش استعفا نخواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم و رویترز، دیلما روسف رئیس جمهور برزیل روز سه شنبه تأکید کرده است که از سمتش استعفا نخواهد کرد. وی همچنین تلاش مخالفان برای استیضاح وی را کودتا علیه دولت قانونی برزیل ارزیابی کرده است چرا که هیچ جرمی را مرتکب نشده است.
رسوایی فساد مالی مقام های سیاسی برزیل که به اطرافیان دیلما روسف رسیده است، به شدت جایگاه رئیس جمهور برزیل را تهدید می کند. مخالفان دولت سعی دارند تا از این پرونده بزرگ رسوایی مالی برای استیضاح رئیس جمهور استفاده کنند.
دیلما روسف در سخنانی تصریح کرد: تحت هیچ شرایطی استعفا نخواهم کرد. من هیچ جرمی مرتکب نشده ام که موجب شود دوره ریاست جمهوری ام کوتاه شود.
وی از دادگاه عالی برزیل خواست تا در بحران سیاسی کنونی این کشور، بی طرفی خود را حفظ کند. مخالفان روسف در کنگره به شدت به دنبال استیضاح وی هستند.
روند استیضاح روسف را احزاب مخالف به اتهام سوء استفاده از منابع مالی دولتی در انتخابات ریاست جمهوری 2014 میلادی دنبال می کنند. اگر حامیان روسف در پارلمان برزیل نتوانند مانع از اجرای استیضاح شوند، این احتمال وجود دارد که دادگاه عالی این کشور رأی ...
[ مشاهده متن کامل خبر دیلما روسف: "استعفا نمیدهم" در پایگاه خبری جهان نیوز ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن