تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس حقيقت را از طريق قرآن نشناسد، از فتنه ها بركنار نمى ماند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820432504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاداش 30 میلیون تومانی مدیران شهرداری!


واضح آرشیو وب فارسی:عصر امروز: عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: پرداخت پاداش هایی بالغ بر 13 میلیون تا 30 میلیون تومان به معاونان و مدیران شهرداری در شرایطی که معوقات کارگران پرداخت نشده، خیانت در بیت المال است.
به گزارش عصر امروز، محمدحسین واثق کارگرنیا، امروز در گفت وگو با این خبرگزاری فارس در رشت با انتقاد از پرداخت پاداش های کلان به برخی مدیران شهرداری این شهر، اظهار کرد: پول های موجود در حساب های شهرداری رشت بیت المال بوده و شهردار امانتدار آن است.
وی ادامه داد: تمام سازمان ها و نهادها در پایان سال پاداش هایی برای مدیران و پرسنل خود در نظر می گیرند و با توجه به حجم نفرات پرداخت مبالغ هنگفت به برخی از مدیران شهرداری رشت موجب تحمیل مبالغ هنگفت بر بیت المال می شود.
عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه پاداش های پرداختی به مدیران شهرداری رشت معادل سه سال حقوق یک کارگر شهرداری است، تصریح کرد: این اقدام شهردار رشت در شرایطی که نتوانست معوقات کارگران شهرداری را در روزهای پایانی سال پرداخت کند سئوال برانگیز است.
وی با اشاره به اینکه کارگران شهرداری به دلیل عدم دریافت معوقات خود ناراضی هستند، گفت: کارگران شهرداری رشت بارها در روزهای ملاقات با اعضای شورا از مشکلات مالی و اجاره خانه های معوقه خود گلایه می کردند.
واثق کارگرنیا اضافه کرد: در نوروز امسال بالغ بر 30 میلیون تومان پاداش به ...
[ مشاهده متن کامل خبر پاداش 30 میلیون تومانی مدیران شهرداری! در سایت تحلیلی خبری عصر امروز ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر امروز]
[مشاهده در: www.asremrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن