تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درگذشت عالم مصيبتى جبران ‏ناپذير و رخنه ‏اى بسته ناشدنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان نیمی از ذخایر طلای خود را تا سال 2020 به این کشور باز می گرداند


واضح آرشیو وب فارسی:طلا: سایت طلا : رئیس بانک مرکزی آلمان تاکید کرد که این کشور قصد دارد تا سال 2020 میلادی حدود نیمی از ذخایر طلای خود را از کشورهای خارجی به داخل کشور بازگرداند.
به گزارش سایت طلا به نقل از راشا تودی، ینس وایدمن رئیس بوندس بانک آلمان در سخنانی تصریح کرد:بانک مرکزی آلمان قصد دارد تا سال 2020 میلادی نیمی از ذخایر طلای خود را به این کشور بازگرداند.
بر اساس این گزارش وایدمن گفت: آلمان تاکنون 366 تن ذخایر طلا به ارزش 11.5 میلیارد یورو را به فرانکفورت بازگردانده است. هم اکنون 1400 تن از ذخایر طلا معادل 41.5 درصد کل ذخایر در آلمان وجود دارد.
در اکتبر سال گذشته ذخایر طلای آلمان به بیش از 3384 تن رسیده بود که ارزش آن بالغ بر 120 میلیارد یورو بوده است. آلمان پس از آمریکا دومین ذخایر بزرگ طلای جهان را در اختیار دارد.
وی افزود: مابقی ذخایر طلای آلمان در شهرهای نیویورک و لندن باقی خواهد ماند. در صورت نیاز فوری، این ذخایر بلافاصله به بازارهای این دو شهر منتقل خواهد شد.
بانک مرکزی آلمان به خاطر حفظ ذخایر طلا در خارج از کشور با انتقادات گسترده ای در داخل کشور روبرو شده است. منتقدان خواستار بازگشت فوری ذخایر طلا به آلمان شده اند.
انتهای پیام
[ مشاهده متن کامل خبر آلمان نیمی از ذخایر طلای خود را تا سال 2020 به این کشور باز می گرداند در سایت اطلاع رسانی طلا ]

چهارشنبه ، ۴فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: طلا]
[مشاهده در: www.tala.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن