تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یقین دارم دعای جهادگران مانند دعای اولیای الهی است/ نظر ویژه آیت الله بهجت درباره اردوهای جهادی


واضح آرشیو وب فارسی:مرآت: آیت الله قرهی گفت: جهادگران بدانند که امام زمان(عج) به آن ها عنایت خاصی دارد و برخی از جوانانی که به این اردوها رفته اند این عنایات را مشاهده کردند.
به گزارش مرآت،آیت الله قرهی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جهادی اظهار داشت: اردوهای جهادی مصداق انفاق در راه خدا از طریق جسم و روح است و جوانان ما ازباب اشتیاقی که به هموطنان خودشان و مومنان دارند و به دلیل ایمان کاملشان دراین اردوهای جهادی شرکت می کنند.
اردوهای جهادی مصداق انفاق در راه خدا از طریق جسم و روح است
وی افزود: یکی از ویژگی های این اردوها جهاد وار بودن است یعنی همان طور که از جهاد بر می آید جهد وکوشش است؛ کوشش آن ها قابل تقدیر وتشکر است.
وی با بیان اینکه به واسطه همین روحیه جهادی جوانان ما، دشمن جرات تعدی به ایران اسلامی را ندارد، گفت: دشمن می داند همین جوان هایی که امروز وقت شریفشان را صرف هموطنان خودشان می کنند همان موقع هم جسم و روحشان را برای حفظ این نظام و حفظ مملکت امام زمان (عج) و این مردم خرج می کنند.
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه یکی از ویژگی های اردوهای جهادی دور کردن روحیه اشرافیت از جوانان است، عنوان کرد: به دلیل دور کردن انسان ها از تجملات دنیا در این اردوها، روحیه انسان دوستی و نوع دوستی در فرد افزایش پیدا می کند.
مسئول حوزه علمیه امام مهدی (عج) ...
[ مشاهده متن کامل خبر یقین دارم دعای جهادگران مانند دعای اولیای الهی است/ نظر ویژه آیت الله بهجت درباره اردوهای جهادی در پایگاه خبری تحلیلی مرآت ]

سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مرآت]
[مشاهده در: www.meraatnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن