تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819253446




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به نخستین جلسات قرآنی مشهد در سال جدید


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه فعالیت های قرآنی: تعدادی از جلسات قرآنی مشهد در هیچ یک از ایام سال تعطیلی ندارند و برخی جلسات در ایام خاصی نظیر تعطیلات نوروز برگزار نمی شوند که در این گزارش، زمان تشکیل نخستین جلسه تعدادی از این محافل نورانی در سال 1395 بیان می شود.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، بیش از هزار جلسه قرآن در سه دسته سنتی، محفلی و آموزشی قرآن کریم در مشهد مقدس برگزار می شودکه بیشترین آن ها را جلسات سنتی تشکیل می دهند و از قدیم الایام، برای بهره مندی معنوی و کسب فیض و ثواب در بین اقوام و همسایگان شکل گرفته است.تعدادی از این جلسات در هیچ یک از ایام سال تعطیلی ندارند و همیشه برقرارند و برخی جلسات در ایام خاصی نظیر تعطیلات نوروز برگزار نمی شوند که در ادامه زمان تشکیل نخستین جلسه تعدای از این محافل نورانی در سال 1395 بیان می شود.
جلسات قاری ای که بیش از 35 جلسه قرآن در طول هفته دارد
جلسات قرآنی استاد حسین آمنا که به گفته خود، براساس آمار جامعه قاریان با بیش از 35 جلسه قرآنی در طول هفته، بالاترین تعداد جلسات قرآنی در مشهد را دارد، پس از تعطیلات نوروز تشکیل می شود و زمان تشکیل جلسات عمومی او بدین صورت است که نخستین جلسه قرآن که یکشنبه ها از ساعت 19:30الی 21ساعت در بلوار پیروزی، مسجد حضرت محمد (ص) برگزار می شود، در روز یکشنبه 15فروردین 95 برگزار می شود.
نخستین جلسه خانوادگی قرآن در سال جدید که دوشنبه ها از ...
[ مشاهده متن کامل خبر نگاهی به نخستین جلسات قرآنی مشهد در سال جدید در خبرگزاری قرآنی ایران ]

سه شنبه ، ۳فروردین۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن