تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816649833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با 4 تکنولوژی جدید یک ابرانسان شوید!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
با 4 تکنولوژی جدید یک ابرانسان شوید!




گوگل و دیگر غول های تکنولوژی هر چیزی را که تاکنون به ما نشان داده اند، پتانسیل این را دارند که به ما به قدری توانایی بدهند که شاید هرگز در رویای خودمان هم به آنها فکر نکنیم.





وبسایت techera.ir - زهرا دارابی: گوگل و دیگر غول های تکنولوژی هر چیزی را که تاکنون به ما نشان داده اند، پتانسیل این را دارند که به ما به قدری توانایی بدهند که شاید هرگز در رویای خودمان هم به آنها فکر نکنیم.

با وجود تکنولوژی های پیشرفته ی موجود؛ مانند ایمپلنت، که به یک فرد نابینا امکان دوباره دیدن را می دهد، رباتیک که به یک فرد معلول توانایی دوباره راه رفتن را می دهد و … کاملا مشهود است که مهندسان و محققان به طور چشمگیر و فزاینده ای به دنبال راه و روش های جدید برای استفاده از تکنولوژی ها به منظور افزایش حواس  و بهبود بدن ما هستند.


۴ تکنولوژی که می تواند ما را به ابرانسان تبدیل کند



به این دلیل است که یان پیرسون که به عنوان یکی از  اعضای آکادمی جهانی هنر و علوم، گفته است که تکنولوژی تا جایی پیش می رود که تا سال ۲۰۵۰، انسان ها می توانند انتخاب کنند که یک ابرقدرت باشند.

در این مقاله به برخی از روش هایی اشاره می شود که با آنها انسان ها می توانند توانایی های خاصی به دست آورند. با تکرا همراه باشید.

لنزهای خاصی وجود خواهد داشت که این امکان را به ما می دهند که فواصل خیلی دورتر از چیزی که هم اکنون می توانیم ببینیم را مشاهده کنیم.

پیرسون می گوید خرید لنزهای ویژه ای که به شما این امکان را می دهند که از دور بر روی اشیاء زوم کنید و در شب هم دید خوبی ارائه می دهد، برای افراد امکان پذیر خواهد بود.

به گفته ی پیرسون، هم اکنون عینک هایی برای افراد نظامی وجود دارد که به آنها کمک می کند که در تاریکی به خوبی اشیاء را ببینند.

گوگل پتنتی برای لنزهای تماسی ثبت کرده که سطح گلوکز، دمای بدن و حتی مقدار الکل خون را اندازه می گیرد. اگرچه این لنزهای تماسی بینایی ما را تغییر نمی دهند، اما پایه و اساسی برای رشد تکنولوژی مربوط به چشم و بینایی محسوب می شود.


۴ تکنولوژی که می تواند ما را به ابرانسان تبدیل کند



میکروسنسورها به شما این امکان را می دهند که از احساس فردی که با او در تماس هستید آگاه شوید.

به گفته ی پیرسون، تحولات و توسعه هایی که در تکنولوژی های مربوط به سنسورها ایجاد شده است، می تواند به ما قابلیت های لمسی فوق العاده و یا حتی توانایی آگاهی خودکار از هر چیزی که با آن در تماس هستیم، ارائه دهد. به طور مثال شما می توانید سطح اکسیژن کسی که به او دست می دهید را ببینید. حتی ممکن است که با لمس هر چیزی بتوانید اطلاعاتی راجع به آن به دست آورید و این کار با استفاده از انواع آشکارسازهایی که که می توانید آن را در زیر پوست و یا حتی سطح پوست قرار دهید، صورت می گیرد.

مهندسین دانشگاه استنفورد، پوستی پلاستیکی توسعه داده اند که می تواند به صورت دیجیتال فشار خون را اندازه گیری کند. این پوست می تواند در بازگرداندن حس لامسه به کسانی که قربانی آتش سوزی شده اند، استفاده شود و به این ترتیب همین می تواند امکان تغییراتی از این قبیل و چگونگی تعامل فیزیکی با جهان را نشان دهد.


۴ تکنولوژی که می تواند ما را به ابرانسان تبدیل کند



عضلات ژل پلیمری قدرت های فوق العاده را ممکن می سازند.

به گفته ی پیرسون، پیشرفت و توسعه در ایجاد عضلات مصنوعی پلیمری که از اوایل ۱۹۹۰ تا کنون در حال کار بر روی آن هستند، قدرت فوق العاده ای به ما ارائه می دهد.

چندین طیف از محققان امریکایی از دانشگاه های مختلف، عضلات مصنوعی فوق العاده قوی ایجاد کرده اند که به ربات ها و یا انسان ها این امکان را می دهد که با  پوشیدن یک اسکلت خارجی به ابرانسانی قدرتمند تبدیل شوند. این عضلات مصنوعی می توانند ۱۰۰ برابر عضلات متوسط وزن بلند کنند.


۴ تکنولوژی که می تواند ما را به ابرانسان تبدیل کند



قابلیت های شنوایی پیشرفته در دسترس خواهد بود.

پیرسون پیش بینی می کند که تا سال ۲۰۵۰، مردم قادر خواهند بود که از سمعک هایی استفاده کنند که می تواند به آنها قابلیت شنیدن فراتر از حد متوسط ارائه دهد.

او می گوید: "ساخت سمعک هایی با این قابلیت کار واقعا ساده ای است.”

به گزارش MIT، استارتاپ Doppler Labs دستگاه های هدست بی سیمی ساخته که شنوایی متوسط کاربران را تقویت می کند. به طور مثال، شما می توانید باس موجود در یک کنسرت را تنظیم کنید و یا نویزهای خاصی مانند صدای گریه ی یک نوزاد را تنظیم کرده و یا مسدود کنید.


۴ تکنولوژی که می تواند ما را به ابرانسان تبدیل کند









تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن