تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کردبچه: عادت کنیم بدون بهانه کتاب هدیه دهیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایبنا: لیلا کردبچه
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز سال نو تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می کند.
در این طرح، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت نام در سایتموسسه خانه کتاب می توانند کتاب های خود را که با شرایط تعیین شده در این طرح مطابقت داشته باشند با 20 درصد تخفیف به خریداران بفروشند. موسسه خانه کتاب به نمایندگی از طرف معاونت امور فرهنگی مبلغ تخفیف را به کتابفروشان پرداخت خواهد کرد. به این دلیل با لیلا کردبچه، شاعر گفت وگو کرده ایم و دیدگاه هایش را درباره کتاب پیشنهادی اش برای نوروز جویا شده ایم.
لیلا کردبچه، شاعر سپیدسرای کشورمان در توضیح فواید طرح عیدانه کتاب اظهار کرد: طرح عیدانه کتاب، طرح بسیار خوبی است و امیدوارم که مردم از آن حمایت کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشیم که عیدی معمولاً برای بچه هاست و متأسفانه هنوز کتاب خوانی بین این سن رایج نیست.
وی ادامه داد: ...
[ مشاهده متن کامل خبر کردبچه: عادت کنیم بدون بهانه کتاب هدیه دهیم در خبرگزاری کتاب ایران ]
کردبچه: عادت کنیم بدون بهانه کتاب هدیه دهیم






شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایبنا]
[مشاهده در: www.ibna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن