تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام ساخت و سازهای غیر مجاز با سامانه تلفنی 131


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد به منظور حفاظت از زمین های کشاورزی در ایام نوروز از مردم خواست تا ساخت و سازهای غیرمجاز را به سامانه 131 گزارش دهند.
به گزارش تابناک یزد ، سید محمد موسوی گفت: در آستانه پایان سال 1394 و آغاز تعطیلات نوروزی تبلیغات افراد سودجو برای خرید و فروش زمین های خارج از محدوده شهر و روستا و ساخت و ساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ ها وجود دارد.
وی ادامه داد: بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ ها بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی یزد اضافه کرد: بدون شک مشارکت و نظارت عمومی بهترین و موثرترین راه برای حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان سرمایه های ملی کشور است.
موسوی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی ، تفکیک و خرد کردن زمین های کشاورزی، تصرف غیر مجاز و زمبن خواری و تخریب و تغییر کاربری زمین های کشاورزی مراتب را از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (تلفن131) و یا مراجعه به واحدهای کشیک مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مدیریت های امور اراضی استان اطلاع دهند.
وی اظهار کرد: گشت های حفاظت اراضی کشاورزی در ایام ...
[ مشاهده متن کامل خبر اعلام ساخت و سازهای غیر مجاز با سامانه تلفنی 131 در تابناک ]

شنبه ، ۲۹اسفند۱۳۹۵


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.ostanha.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن