تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):در تفسير آيه «با مردم به زبان خوش سخن بگوييد» فرمود: يعنى با همه مردم، چه مؤمن و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819796306




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اثبات برخورداری نظام از پشتوانه بزرگ مردمی


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: خطیب جمعه اراک گفت: مشارکت قابل توجه مردم در انتخابات هفتم اسفند نشانگر برخورداری نظام اسلامی از یک پشتوانه بزرگ مردمی است.
خبرگزاری ایسنا: آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های امروز نماز جمعه اراک با اشاره به برگزاری انتخابات هفتم اسفند به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای سال 94 افزود: حضور گسترده مردم در رویدادهای مهم کشور ثابت کرده است که گفتمان دموکراسی در ایران به خوبی و بیشتر از دیگر نقاط دنیا اجرایی شده و آرای مردم برای نظام محترم است.
وی اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن دیگر رویداد بزرگ سال 94 بود که همچون سال های گذشته با حضور گسترده مردم با شکوه هرچه تمام تر برگزار شد.
دری نجف آبادی با تاکید بر لزوم قدر دانستن حضور پرشور مردم در این راهپیمایی آن را سرمایه با ارزش برای نظام عنوان کرد و گفت: ایران به پشتوانه این حضور و با برخورداری از وجود با برکت ولایت فقیه در کنار تلاش های بی وقفه نیروهای مسلح امروز به عنوان قدرت برتر منطقه شناخته می شود.
وی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی و استفاده از تمامی ابزارها در این زمینه گفت: اتحاد و هم قسم شدن در مواجهه با این توطئه ها یک ضرورت است.
دری نجف آبادی در ادامه به آغاز سفرهای نوروزی و حوادثی که براثر عدم رعایت قوانین راهنمایی و ...
[ مشاهده متن کامل خبر اثبات برخورداری نظام از پشتوانه بزرگ مردمی در فردا نیوز ]

جمعه ، ۲۸اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن