تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819943519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کورسوی امید فوتبال به روزهای خوب


واضح آرشیو وب فارسی:مشرق نیوز: فوتبالی که باید دل همه را به دست بیاورد و هیچکس نیست حال دلش را بپرسد، ببیند از کجا از کی خون شده، زخمش را مرهمی پیدا کند، خدای نکرده کسی نیست در این قحط الرجال تاریخی برای پیشرفت آن آستین بالا بزند.
گروه ورزشی مشرق - نه از زخمش می نویسم نه از مرهم های تقلبی و بی مصرفش، فوتبال تخریب و تحقیر شده این سرزمین را مردم این سرزمین خوب می شناسند. چیزی که دست اهلش نبوده و نیست، معلوم است تکلیفش چه می شود. معلوم است از هویت و ریشه و هیجان و ذات و تاریخش چه می ماند. هیچ.
فوتبالی که باید دل همه را به دست بیاورد و هیچکس نیست حال دلش را بپرسد، ببیند از کجا از کی خون شده، زخمش را مرهمی پیدا کند، خدای نکرده کسی نیست در این قحط الرجال تاریخی برای پیشرفت آن آستین بالا بزند.
شاید برای کشور ما در شرایط حساس امروز جهان، فوتبال موضوع اول و آخر و دغدغه جدی مردم نباشد اما دیگر فاش شده و بر همه روشن است که این پدیده شگرف دیگر فقط یک رشته ورزشی نیست، ماجرایی که بهانه طعنه زدنهای سیاسی بین روسیه و آمریکا می شود، موضوعی که اروپای غربی را به جان متحدان سر به زیری چون قطر می اندازد و تا پای میز مذاکره مقامات عالی رتبه سیاسی دو طرف پیش می رود، هرگز بی اهمیت و ساده نیست.
پدیده ای که به خاطر رواجش، از بودجه رفاهی آمریکا کم و به بودجه ستاد ترویج ورزش فوتبال اضافه می شود، هرگز یک پدیده ساده و بی اهمیت ...
[ مشاهده متن کامل خبر کورسوی امید فوتبال به روزهای خوب در سایت خبری تحلیلی مشرق ]

پنجشنبه ، ۲۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مشرق نیوز]
[مشاهده در: www.mashreghnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن