تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820391147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میامی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: میامی-ایرنا- معاون فرماندار شهرستان میامی گفت:برنامه ریزی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی و اسکان آنها در مناطق مختلف این شهرستان انجام شده و برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده است.
علیرضا آشوری پتج شنبه درخلال افتتاح نمایشگاه محصولات بومی محلی وآغازخدمات سفرنوروزی در گفت وگو با ایرنا افزود:به همین منظورمدارس سطح شهرستان بویژه هنرستان کوثر و اماکن رفاهی در سطح شهر، بخش مرکزی وکالپوش تجهیز شده است.
وی ادامه داد:میامی شرقی ترین شهرستان استان سمنان و راه مواصلاتی استانهای خراسان رضوی وشمالی واستان گلستان بوده و یکی از دروازه های ورود و خروج مهمانان نوروزی است که باید مدیران و مسئول کمیته های خدمات سفرهای نورزی تلاش کنند تا مهمانان با خاطره ای خوش تعطیلات خود را در این مناطق سپری کنند.
وی یاد آور شد: تهیه کتابچه معرفی شهرستان ، چاپ بروشورهای اطلاع رسانی از مکان های فرهنگی، تاریخی و گردشگری، نصب پلاکارد مشخص کردن مکان های تفریحی ، تنظیم بازار و ساعت کار نانوایی ها در ایام تعطیلات نوروزی، آماده سازی نمازخانه ها و مجتمع های رفاهی ،راه اندازی غرفه های صنایع دستی و غذاهای محلی وسیاه چادر های عشایر درمیاندشت وعرضه محصولات بومی محلی وایستگاه نقاشی درورودی شهر و پاکسازی بوستان ها از مهم ترین برنامه ها و وظایف ستاد است.
معاون فرماندار شهرستان میامی در مورد نظارت بر بازار ...
[ مشاهده متن کامل خبر میامی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده است در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]

پنجشنبه ، ۲۷اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.www3.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن