تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى يابد، رقّت قلب پيدا مى كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803083208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرودگاه امام تحت فشار بسیار تقاضا است/ ۲۸۰ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه امام فقط در ۱۳ فروردین


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: فرودگاه امام تحت فشار بسیار تقاضا است/ ۲۸۰ نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه امام فقط در ۱۳ فروردین
- وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در سومین روز طرح نوروزی٬ نحوه خدمت‌رسانی به مسافران و چگونگی فعالیت بخش‌های مختلف این فرودگاه را بررسی کرد.
آفتاب : عباس آخوندی امروز پنج‌شنبه ۲۷ اسفند و در آستانه سفرهای نوروزی از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) بازدید کرد.


وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از باند، سالن‌های انتظار و ترانزیت، گیت‌های بازرسی سپاه و ناجا و پل رابط ترمینال و پارکینگ امام خمینی (ره) از نحوه خدمت‌رسانی به مسافران آگاهی یافت و برای ارتقای سطح خدمات به شهروندان دستورات لازم را به مسئولان شرکت شهر فرودگاهی امام‌ خمینی (ره) صادر کرد.


وی در پایان این بازدید در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره میزان رضایتمندی از خدمت‌رسانی به مسافران گفت: فرودگاه امام خمینی (ره) فرودگاه اصلی کشور برای انجام پروازهای خارجی است. در این فرودگاه روزانه در شرایط عادی ۱۳۰ پرواز انجام می‌شود که در ایام عید با اضافه شدن پروازهای فوق‌العاده شاهد انجام ۲۸۰ نشست و برخاست تنها در روز ۱۳ فروردین خواهیم بود که نشان‌دهنده حجم تقاضای فوق‌العاده و حتی بیش از دو برابری نسبت به روزهای عادی است؛ ضمن اینکه روز گذشته ۲۲۰ عملیات پروازی به ثبت رسید که نسبت به روزهای عادی نزدیک به یکصد پرواز بیشتر بود.


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی تحت فشار تقاضای بسیار زیادی است افزود: برنامه‌های دراز مدت وزارت راه و شهرسازی برای توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) تهیه شده اما اقدامات کوتاه‌مدت و فوری برای توسعه این فرودگاه٬ بهسازی باند نشست و برخاست هواپیماها بود که خوشبختانه تعمیرات باند فرودگاه امام به پایان رسید و بحث دیگر بهسازی سالن ترانزیت فرودگاه بود که در سال گذشته سالن ترانزیت وضعیت خوبی نداشت و مردم در تنگنا بودند؛ بعد از بازدید سال گذشته از این سالن قرار شد گشایشی در سالن ترانزیت انجام شود که بهسازی سمت غرب این سالن به پایان رسید و مردم احساس راحتی بیشتری دارند، سمت شرق این سالن نیز در تابستان به بهره‌برداری خواهد رسید و شاهد آسایش مردم در این سالن خواهیم بود.


آخوندی اقدام مهم بعدی را ایجاد هماهنگی میان گیت‌های بازرسی سپاه و ناجا عنوان و اظهار کرد: اگر این دو بخش در امتداد یکدیگر قرار گیرند شاهد ایجاد فضای باز و راحتی مردم در سالن ترانزیت خواهیم بود. طی مذاکراتی که با مسئولان سپاه حفاظت فرودگاه‌ها داشته‌ایم هماهنگ‌سازی میان گیت بازرسی سپاه و ناجا بعد از ایام تعطیلات سال نو آغاز و به سرعت عملیاتی می‌شود.


آخوندی در خصوص افزایش تعداد آسانسورها خاطرنشان کرد: دو آسانسور جدید نصب شد و دو آسانسور نیز به زودی نصب خواهد شد. همچنین اقدامات عمرانی جدیدی نیز در جهت توسعه پارکینگ‌های فرودگاه امام انجام شده است.


وی با تأکید بر لزوم افزایش ظرفیت مسافری فرودگاه امام خمینی (ه) ادامه داد: ترمینال سلام با هدف افزایش ظرفیت مسافری در حال ساخت است که برای پاییز ۹۵ آماده خواهد شد. با ساخت این ترمینال ظرفیت مسافری جدیدی معادل ظرفیت ترمینال موجود به فرودگاه امام (ره) اضافه خواهد شد و ساخت ترمینال دیگری با ظرفیت ۲۰ میلیون نفر در دست مطالعه است که جزء اقدامات بلندمدت وزارت راه و شهرسازی برای توسعه فرودگاه امام خمینی (ره) محسوب می‌شود.


وزیر راه و شهرسازی از توزیع پیک پروازهای خارجی در ساعات پایانی شب در طول شبانه‌روز خبر داد و گفت: این کار به نظم بیشتر فرودگاه کمک قابل توجهی کرده است.


آخوندی تأکید کرد: فرودگاه امام خمینی (ره) برای تردد نزدیک به ۵ میلیون مسافر در سال طراحی و ساخته شده است اما در حال حاضر شاهد اعزام و پذیرش ۹ میلیون مسافر در سال در این فرودگاه هستیم که شرایط سختی است. امیدوارم فرودگاه امام (ره) با ساخت ترمینال سلام به وضعیت نرمال برگردد.
منبع: خبرآنلاین



تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن