تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804635600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین هافبک‌های سال 94 فوتبال ایران


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برترین هافبک‌های سال 94 فوتبال ایران را انتخاب کنید
وبسایت "ورزش سه" در انتهای سال پر تب و تاب 94 و در شرایطی که هیجان فوتبال کماکان در اوج قرار دارد، نظرسنجی بزرگ برترین‌های فوتبال ایران را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، این نظرسنجی معطوف به بازیکنان شاغل در لیگ ایران است و لژیونرهای فوتبال ما در این بخش مورد قضاوت قرار نخواهند گرفت. نامزدهای هر پست توسط کمیته فنی و آنالیز "ورزش سه" انتخاب شده اند و بهترین‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند.

بعد از انتخاب مهدی رحمتی به عنوان برترین دروازه بان سال 94 فوتبال ایران توسط آرای مخاطبان عزیز، و انتخاب رامین رضاییان، حنیف عمران زاده، سیدجلال حسینی و محمد انصاری در بخش مدافعان، اکنون در بخش سوم به سراغ برترین هافبک‌های لیگ رفته ایم. در پایان نظرسنجی انتخاب برترین هافبک‌های ایران، چهار بازیکن میانی که بیشترین رای را به خود اختصاص دهند در ترکیب نهایی تیم منتخب سال 94 "ورزش سه" حضور خواهند یافت.

به ترتیب الفبا نامزدهای عنوان بهترین هافبک‌های سال را مرور می‌کنیم:
امید ابراهیمی (استقلال)





هافبک دفاعی ملی‌پوش استقلال این روزها با خداحافظی جواد نکونام به بازیکن فیکس تیم ملی نیز تبدیل شده است. او در این فصل با توجه به حضور روزبه چشمی توانست مطابق میل خود بیشتر در کارهای تهاجمی تیمش حضور یابد و تا به اینجای فصل 1890 دقیقه در ترکیب آبی‌پوشان به میدان رفته و 6 گل نیز به نام خود کرده است که از این تعداد 3 گل از روی نقطه پنالتی بوده. از دست دادن یک پنالتی و یک پاس گل دیگر عملکرد امید ابراهیمی تا به اینجا لیگ بوده است. احسان پهلوان (ذوب آهن)




بازیکن جوان یحیی گل محمدی در این فصل توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب ذوب‌آهن به دست آورد و در ترکیب تیم ملی امید ایران نیز به میدان رفت. او در لیست جدید کارلوس کی روش نیز توانست جای بگیرد و در حال حاضر 1850 دقیقه برای ذوب به میدان رفته که حاصل آن 3 گل و یک پاس گل برای این تیم بوده است. جوان، پرانرژی و تکنیکی و سرعتی از خصوصیات این بازیکن محسوب می شود.
مهدی ترابی (سایپا)





بازیکن اشتهاردی سایپا خیلی زود توانست جایگاه ثابتی در ترکیب این تیم به دست آورد و کارلوس کی روش نیز اعتماد زیادی به او دارد و با تکنیک و استایل خاص خودش به یکی از بازیکنان تاثیرگذار این دو تیم تبدیل شده است. مهدی ترابی نیز در ترکیب تیم ملی امید حضور داشت و در دقایقی که به میدان رفت توانست روند حرکتی این را با تغییرات محسوسی مواجه کند. او تا به اینجای فصل 1577 دقیقه در ترکیب نارنجی پوشان به میدان رفته و یک گل و 3 پاس گل نیز به نامش شده است.
ماتیاس چاگو (فولاد خوزستان)





یکی از بهترین خریدهای خارجی باشگاه فولاد است که در این فصل تا به اینجا 1905 دقیقه به میدان رفته و 3 گل و یک پاس گل به نام خود کرده است. هافبک کامرونی به عنوان آچار فرانسه فولاد در میانه میدان یکی از بهترین نمایش های خود را در این فصل ارائه داده و دراگان اسکوچیچ همواره بیشتر برنامه های تاکتیکی خود را حول محور این بازیکن چیده است. چاگو با دوندگی و جنگندگی خاصی در تمام بازی‌هایی که حضور داشته موفق شده برتری میانه میدان تیمش را به رقیب دیکته کند.
روزبه چشمی (استقلال)





کاپیتان تیم ملی امید ایران که در ترکیب تیم المپیک در نقش مدافع میانی ظاهر شده بود در استقلال روزهای خوبی را پشت سر گذاشت و یکی از ارکان موفقیت آبی‌پوشان قلمداد می شد. چشمی در این فصل تنها برابر سپاهان در ترکیب تیمش غایب بوده و 8 بار بسته ماندن دروازه استقلال را در ترکیب استقلال به عنوان هافبک دفاعی تجربه کرده است. چشمی برابر فولاد نیز یک پاس گل به هم تیمی اش داد و متاسفانه به دلیل مصدومیت و پارگی رباط ادامه فصل را از دست داده است.
سروش رفیعی (تراکتورسازی)





بازیکن سرباز تراکتورسازی در هفته های اخیر روند رو به رشد و فوق العاده ای داشته که حتی باعث شده تا زمزمه دعوت مجددش به تیم ملی نیز شنیده شود. هر چند مشکلات کارت پایان خدمت مانع از این اتفاق شد اما رفیعی اکنون در ترکیب شاگردان امیر قلعه نویی نیز همچنان با انگیزه به کار خود ادامه می دهد و در 1537 دقیقه ای که با پیراهن این تیم به میدان رفته توانسته یک گل و سه پاس گل به نام خود کند.
رحیم زهیوی ( استقلال خوزستان)



یکی از اضلاع مثلث تهاجمی و خطرناک zbz بعد از اینکه فصل قبل در لیگ یک توانست آقای گل شود علی رغم پیشنهاداتش به استقلال خوزستان پیوست. زهیوی با استفاده از تکنیک و هوش بالایش یکی از عوامل موثر موفقیت های تیم ویسی و در کورس ماندنشان بوده است. شماره ١٠ استقلال خوزستان تا کنون ١٧٨٧ دقیقه به میدان رفته و سه گل و چهار پاس گل برای تیمش داده است.
جلال‌الدین علی‌محمدی (صبای قم)



در بین بازیکنان سرشناس و سابق تیم ملی که این فصل به تیم علی دایی آمدند علی‌محمدی خودی نشان داد و با زدن 6 گل مقابل نفت تهران، سپاهان،‌ سیاه جامگان، ملوان انزلی، استقلال اهواز و نفت تهران و دادن سه پاس گل برابر راه‌آهن،‌ پرسپولیس و فولاد خوزستان خود را به عنوان بهترین و امتیازآورترین بازیکن صبا معرفی کرد ولی در تعطیلات پس از هفته هفدهم لیگ برتر علی‌محمدی در تمرینات دچار پارگی مینیسک شد تا نتواند در ادامه فصل برای تیمش بازی کند. نکته جالب توجه اینکه در زمانی که او حضور نداشته صبا به پیروزی دست نیافته است. علی‌محمدی در کنار امید ابراهیمی بهترین گلزنان در خط میانی لیگ برتر محسوب می‌شوند.
داریوش شجاعیان (گسترش فولاد)





بازیکن تکنیکی گسترش فولاد اکنون با قرار دادن تکنیک خود در اختیار تیم توانسته عملکرد بهتری برای نماینده تبریز داشته باشد. او که در نیم فصل نیز مورد توجه استقلال نیز قرار گرفته بود در نهایت در جمع گسترشی ها ماند تا فراز کمالوند بر پایه قدرت تکنیکی این بازیکن موفق به کسب نتیجه دلخواه شود. شجاعیان که اکنون به اردوی تیم ملی نیز دعوت شده در 1957 دقیقه ای که برای گسترش به میدان رفته، دو گل و دو پاس گل به نام خود کرده و یک پنالتی نیز برای این تیم به ارمغان آورده است.
کمال کامیابی‌نیا (پرسپولیس)





در ترکیب پرسپولیس به جمع ملی پوشان نیز اضافه شد تا فصل پرفروغش را اینگونه جشن بگیرد. هافبک جنگنده و دونده پرسپولیس که بیشترین میزان دوندگی در ترکیب این تیم را به نام خود کرده است به خوبی توانسته فضایی که هافبک‌ها و مدافعان پرسپولیس که میل تهاجمی زیادی دارند را پوشش دهد. او در ترکیب پرسپولیس 1794 دقیقه به میدان رفته و 8 بار بسته ماندن دروازه پرسپولیس و یک گل زده را تجربه کرده است.
علی کریمی (سپاهان)




در میان تمام جوانانی که در سپاهان فرصت بازی پیدا کردند، علی کریمی موفق شد با بازی های کم افت و خیز خود جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کرده و حتی به پیراهن تیم امید و تیم ملی بزرگسالان دست یابد. کریمی در طول این فصل که سپاهان روزهای خوشی را تجربه نمی کند، یکی از ستاره های میانه میدان زردپوشان بود و مستحق حضور در جمع کاندیداهای برترین هافبک های سال 94؛ او در این فصل برای تراکتورسازی 1852 دقیقه به میدان رفته و یک گل نیز در دربی اصفهان برای تیمش به ثبت رسانده است. محسن مسلمان (پرسپولیس)


سوای چند بازی ابتدایی پرسپولیس که خارج از لیست بود ناگهان با حضور درخشانش همه را شگفت زده کرد. مسلمان در ترکیب برانکو به بازیکنی پاسور، دونده و جنگنده تبدیل شده است که اکنون با 1245 دقیقه بازی در ترکیب این تیم و دو پاس گل جای ثابتی در ترکیب پرسپولیس به دست آورده است. احمد نوراللهی (پرسپولیس)





هافبک دفاعی ابتدای فصل پرسپولیس در ادامه با توجه به سیستم برانکو به وینگر چپ تبدیل شد و در این پست نیز با تکنیک و شوتزنی و پاسور بودن خود یکی از بازیکنان برتر سرخپوشان محسوب می شود. او که از ترکیب تیم ملی امید بنا به دلایلی که هنوز هم مشخص نشده دور ماند توانست در اردوی جدید تیم ملی توسط کی روش دعوت شد تا مزد تلاش این فصل خود را دریافت کند. نوراللهی تا به اینجای فصل 1536 دقیقه به میدان رفته و یک گل و یک پاس گل به نام خود کرده است.


14:22  1394/12/27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن