تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701977




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برترین مدافعان سال 94 فوتبال ایران را انتخاب کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برترین مدافعان سال 94 فوتبال ایران را انتخاب کنید
وبسایت "ورزش سه" در انتهای سال پر تب و تاب 94 و در شرایطی که هیجان فوتبال کماکان در اوج قرار دارد، نظرسنجی بزرگ برترین‌های فوتبال ایران را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، این نظرسنجی معطوف به بازیکنان شاغل در لیگ ایران است و لژیونرهای فوتبال ما در این بخش مورد قضاوت قرار نخواهند گرفت. نامزدهای هر پست توسط کمیته فنی و آنالیز "ورزش سه" انتخاب شده اند و بهترین‌های فوتبال ایران محسوب می‌شوند.

بعد از انتخاب مهدی رحمتی به عنوان برترین دروازه بان سال 94 فوتبال ایران توسط آرای مخاطبان عزیز، اکنون در بخش دوم به سراغ برترین مدافعان لیگ رفته ایم. در پایان نظرسنجی انتخاب برترین مدافعان ایران، چهار مدافعی که بیشترین رای را به خود اختصاص دهند در ترکیب نهایی تیم منتخب سال 94 حضور خواهند یافت.

به ترتیب الفبا نامزدهای عنوان بهترین مدافعان سال را مرور می‌کنیم:
سعید آقایی (تراکتورسازی) مدافع چپ 21 ساله تراکتورسازی توانسته در  ترکیب تراکتورسازی جایگاه خوبی برای خودش کسب کند و در این فصل در دو پست مدافع چپ و وینگر چپ عملکرد مناسبی به نمایش گذاشته است. او تا به اینجای فصل 1791 دقیقه با پیراهن تراکتورسازی به میدان رفته و یک گل زده و یک پاس گل در کارنامه اش دیده می‌شود.





محمد انصاری (پرسپولیس) پدیده 24 ساله فوتبال ایران و پرسپولیس که در ادامه روند صعودی اش در این فصل در توانست از یک بازیکن دسته اولی تا یک بازیکن در سطح ملی بالا بیاید. انصاری که خوش اخلاقی اش زبانزد فوتبالی هاست، پدیده فوتبال ایران در سال گذشته بوده و از مدعیان پیراهن ملی است.





محمدحسین کنعانی زادگان (ملوان انزلی) این مدافع میانی جوان با چشمان تیزبین کی روش به تیم ملی دعوت شد و پس از آن به عنوان یکی از بهترین های لیگ در ملوان بازی های خود را ادامه داد تا پس از مدت ها به داشتن یک مدافع وسط جوان امیدوار باشیم.





سیدجلال حسینی (نفت تهران) سیدجلال ابتدای فصل را با توجه به مصدومیت خوب آغاز نکرد و در ادامه فرم اصلی خود را دنبال کرد. مدافع باتجربه نفتی ها که در بدترین فصل این تیم از نظر مدیریتی توانسته عملکرد همیشگی و منسجم را به نمایش بگذارد. او کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در دو بازی پیش رو خواهد بود.





رامین رضاییان (پرسپولیس) 2 گل زده و 3 پاس گل او را به یکی از هجومی ترین مدافعان کناری این فصل لیگ برتر تبدیل کرده است. مدافع راست سرعتی و تکنیکی ملی پوش پرسپولیس که با قدرت ضربه زنی خودش در بسیاری از بازی ها راهگشای سرخپوشان بوده اکنون به تکامل خوبی رسیده و به دنبال رسیدن به ترکیب ثابت تیم ملی است.





وریا غفوری (سپاهان) قهرمانی به همراه سپاهان در فصل گذشته به افتخارات این ملی پوش کُرد افزود. وریا که بخشی از سال را به دلیل مصدومیت از دست داد هر وقت در ترکیب سپاهان حضور داشته موفق عمل کرده است و مصدومیت او در مقطعی از فصل مانع از روند صعودی این مدافع راست شوتزن شد.





محمد طیبی (استقلال خوزستان) مدافع میانی آبی‌های خوزستانی در ترکیب تیم پدیده این فصل لیگ برتر خوش درخشیده و خیلی‌ها تصور می‌کردند جایی در لیست تیم ملی نیز برای خود رزرو کند. طیبی با 1980 دقیقه بازی برای تیمش تنها دیدار با سپاهان را از دست داد و یک گل نیز به نام خود در ترکیب این تیم کرده و البته یک پنالتی نیز به حریف تقدیم کرده است.





حنیف عمران زاده (استقلال) مدافع باتجربه استقلال در فصلی که مهدی رحمتی با واکنش های خود یکی از ستون های این تیم محسوب می شود توانسته در عمق خط دفاعی آبی‌ها فصل خوبی را پشت سر بگذارد و اتفاقات لیگ چهاردهم را به فراموشی بسپارد. حنیف تا به اینجا فصل 1331 دقیقه در ترکیب استقلال به میدان رفته و خیلی از کارشناسان عملکرد او در فصل را مطلوب ارزیابی می‌کنند.





میلاد محمدی (راه آهن) مدافع چپ جوان راه آهن یکی از برترین های پست خود محسوب می‌شود که خیلی زود توانست به لیست تیم ملی نیز راه یابد و در طول دو سال حضور در لیگ برتر، تیم ملی امید، تیم ملی بزرگسالان و لژیونر شدن را تجربه کند. او که چندی پیش ایران را به مقصد گروژنی روسیه ترک کرده به دلیل عملکردش در سال 94 در بین بهترین های سال ایران قرار گرفته است.







22:35  1394/12/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن