تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820008469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصدومیت 2 مامور پلیس در چهارشنبه سوری


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مصدومیت 2 مامور پلیس در چهارشنبه سوری




فرمانده یگان دوم یگان های ویژه ناجا گفت: شب گذشته یکی از ماموران یگان ویژه از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره قرار گرفت که پزشکان حال این مامور را رضایت بخش اعلام کردند.





خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان دوم یگان های ویژه ناجا گفت: شب گذشته یکی از ماموران یگان ویژه از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره قرار گرفت که پزشکان حال این مامور را رضایت بخش اعلام کردند.

سرهنگ " محمد طراقیه " از گروهبان یکم " میلاد عرب " که در ماموریت شب گذشته در میدان تسلیحات منطقه نارمک تهران از سوی جمعی از هنجارشکنان مورد اصابت مواد منفجره(نارنجک دست ساز) قرار گرفت، عیادت کرد.

وی در حاشیه این دیدار گفت: با توجه اقدامات پیشگیرانه نهادها و سازمان های متولی، هر ساله شاهد هنجارشکنی برخی از هنجارشکنان هستیم که نتیجه رفتار ناشایست آنها عواقب و صدمات جبران ناپذیری برای دیگر افراد جامعه و حتی سلامتی خودشان دارد.

این مقام انتظامی از زحمات همه دست اندرکاران که در زمینه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی با هدف پیشگیری از بروز حوادث فعالیت داشتند تقدیر وتشکر کرد .

سرهنگ طراقیه از اقدامات یگان ویژه در امر پیشگیری، برقراری نظم و امنیت عمومی را ،اطلاع رسانی و حضور در بین دانش آموزان مقاطع مختلف مدارس سراسر کشور ، به کارگیری تجهیزات کامل در سطح معابر عمومی شهرها و استان های سراسرکشور برشمرد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی در ادامه افزود: متاسفانه در جریان انجام ماموریت شب گذشته علی رغم به کارگیری تجهیزات کامل و مطمئنه، با پرتاب مواد منفجره آتش زا (نارنجک دست ساز) از سوی هنجارشکنان، تعداد دو نفر از کارکنان یگان دوم به نام های گروهبان یکم " میلاد عرب " با آسیب دیدگی و سوختگی صورت، دندان ها، دست و پا مواجه و همچنین استواردوم "عباس سوری" از ناحیه دست دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدند که به حمد الله تا این لحظه حال عمومی آنها خوب اعلام شده است.







تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن