تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819501640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از اتوبوس گردشگری و آغاز تورهای اراک گردی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رونمایی از اتوبوس گردشگری و آغاز تورهای اراک گردی با افتتاح اتوبوس گردشگری، نخستین تور اراک گردی در آستانه تعطیلات نوروزی راه اندازی شد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۶ اسفند ساعت 13:50

خبرگزاری پانا+ رونمایی از اتوبوس گردشگری و آغاز تورهای اراک گردی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: این تور با هدف معرفی اماکن تاریخی و ارتقاء فرهنگ گردشگری در شهرستان اراک و ارائه خدمات بهینه گردشگری به مسافران نوروزی راه اندازی شده است.
سید محمد حسینی افزود: به منظور ارائه خدمات در قالب این تور گردشگری، تفاهم نامه ای بین میراث فرهنگی و شهرداری اراک منعقد شده تا مسافران و علاقه مندان به دیدن آثار تاریخی و طبیعی با ارسال پیامک به سامانه 37 300040 با استفاده از یک دستگاه اتوبوس از این آثار به صورت رایگان بازدید کنند.
وی ادامه داد: با ثبت نام 40 گردشگر، خدمات تور گردانی در سطح اراک آغاز می شود و بازدید از موزه ها، تالاب میقان، مجموعه تاریخی بازار و ابنیه تاریخی شهر در برنامه هر سفر درون شهری قرار دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد: با ابتکار دایر شدن تور گردانی درون شهری فرصتی فراهم شده تا شهروندان اراکی با آثار تاریخی محل زندگی خود بیشتر آشنا شوند و میهمانان نوروزی خود را به بازدید از این مکان ها دعوت کنند.
حسینی اظهار داشت: با هدایت گردشگران به مرکز شهر، داشته های تاریخی و فرهنگی معرفی و ماندگار گردشگران افزایش پیدا می کند. وی ابراز داشت: در ایام نوروز پنج میلیون گردشگر از محورهای ارتباطی استان مرکزی تردد می کنند که در صورت استفاده از این تور گردشگری شهری به نوعی توفیق اجباری فراهم می شود تا با سوغات، صنایع دستی زیبا و داشته های فرهنگی اراک آشنا شوند.
شهردار اراک نیز گفت: شهرستان اراک پتانسیل و توانایی های گردشگری و جذاب خوبی دارد اما برخی مسائل حاشیه ای سبب شده کمتر داشته های فرهنگی و تاریخی آن معرفی شود.
محمد ابراهیم عباسی افزود: اراک گردی اقدامی فرهنگی است تا در قدم نخست مردم اراک با داشته های تاریخی و فرهنگی خود بیشتر آشنا شوند و در گام های بعدی مروج و مبلغ آثار تاریخی و طبیعی اراک برای میهمانان نوروزی باشند.
وی اظهار داشت: بازار تاریخی اراک آخرین نمونه معماری شهری سازی ایرانی و اسلامی با ظرفیت های متعدد است که ضرورت دارد قابلیت های آن به خوبی معرفی شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن