تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819117365




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیین تحویل سال نو با حضور سیدحسن خمینی درحرم امام راحل برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: آیین تحویل سال نو با حضور سیدحسن خمینی درحرم امام راحل برگزار می شود
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت امام خمینی(ره) گفت: آیین ویژه تحویل سال 1395 روز یکشنبه (اول فروردین) با حضور سیدحسن خمینی در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی برگزار می شود.
آفتاب : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جماران، حجت الاسلام علی جوادی راد افزود: براساس برنامه ، آیین تحویل سال نو و عید نوروز، با شکوه هرچه تمام تر در جوار حرم مطهر امام راحل برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: مراسم تحویل سال نو از ساعت هفت صبح یکشنبه (اول فروردین) طبق سنت سال های گذشته، با حضور پرشور مردم مومن و ولایی ایران از جمله خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همان عزیزانی که ارادت خاص به امام و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشتند و طی هشت سال دفاع مقدس فرزندانشان نیز در جبهه ها حضور داشتند، برگزار می شود.

جوادی راد افزود: این خانواده ها، در آن لحظات معنوی و روحانی، به یاد شهدا و در گذشتگانشان در بهشت زهرا(س)، مراسم سال تحویل جدید را در جوار حرم امام راحل و همچنین شهدا برگزار می کنند.

معاون فرهنگی آستان مقدس امام خمینی خاطرنشان کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و قرائت دعای تحویل سال از جمله ویژه برنامه های آیین تحویل سال نو در حرم مطهر امام راحل است.

وی تشریح کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز نیز برنامه های مختلف در حرم مطهر امام راحل برای گردشگران و مسافران داخلی و خارجی درنظر گرفته شده است.

جوادی راد، اقامه نماز جماعت، سخنرانی، بیان احکام و پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی نمایشگاه های مختلف جهت بازدید زائران را مهمترین برنامه های فرهنگی حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی در ایام عید نوروز 95 برشمرد و افزود: همچنین در روز 13 فروردین(روز طبیعت)، حرم مطهر امام راحل برای مردم تهران و مسافران نوروزی مکان بسیار مناسبی به منظور دور هم بودن و استفاده از فضای مذهبی و فرهنگی است.




تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن