تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس بخواهد دعايش مستجاب شود، بايد كسب خود را حلال كند و حق مردم را بپردازد. دعاى ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819490325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقوع ۲۴۰ حادثه در چهارشنبه سوری پایتخت


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: وقوع ۲۴۰ حادثه در چهارشنبه سوری پایتخت
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 240 مورد حادثه مرتبط با شب آخرین چهارشنبه سال در پایتخت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی درپی نداشت.
کد خبر: ۵۷۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۱ - 16 March 2016


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع 240 مورد حادثه مرتبط با شب آخرین چهارشنبه سال در پایتخت خبر داد و گفت: خوشبختانه این حوادث تلفات جانی درپی نداشت.

به گزارش ایرنا، وحید شریف زاده سه شنبه شب در محل ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش ها از سامانه اطلاع رسانی 125، از ساعت 17 تا 22 امشب، 240 مورد آتش سوزی گزارش شده که نسبت به سال گذشته هفت مورد کاهش یافته است.

وی افزود: تاکنون سه مورد انفجار و پنج مورد مصدومیت ناشی از آتش سوزی در تهران گزارش شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه مردم امشب همکاری لازم را در پیشگیری از بروز حوادث انجام دادند گفت: باوجود شلوغی جمعیت معابر و خیابان ها میزان مصدومیت ها نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.
وی خاطرنشان کرد: ماموران 121 ایستگاه فعال آتش نشانی شهر تهران با استقرار در تمامی مناطق شهر تهران، همچنان آماده خدمت رسانی به شهروندان در مواقع ضروری هستند.

براساس اعلام اورژانس تهران، 33 نفر امشب در حوادث چهارشنبه سوری پایتخت دچار مصدومیت شدند.

دومین مرگ حوادث چهارشنبه سوری در قزوین

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین از مرگ یکی از مصدومان حوادث چهارشنبه سوری در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر «پیمان نامدار» بامداد چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه ای که ساعت 20 سه شنبه شب در دانسفهان رخ داد 14 نفر از شهروندان این شهر درآتش بازی در میدان شهر با انفجار مواد محترقه دچار مصدومیت شدند که یکی از آنها با آسیب دیدگی شدید از ناحیه پا دچار قطع عضو شد.

وی اضافه کرد: به علت آسیب شدید این مصدوم که بلافاصله به بیمارستان شهید رجایی شهر قزوین منتقل شد، اقدامات پزشکی فوری در دستور کار قرار گرفت اما متاسفانه با وجود تلاش های انجام شده تیم پزشکی، این فرد دقایقی پیش جان خود را از دست داد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین افزود: بیستم اسفند نیز نوجوان هفده ساله ای در شهر الوند که در حال ساخت مواد آتش زا در پشت بام منزل خود بود بر اثر انفجار این مواد دچار سوختگی شد و جان خود را از دست داد.

تا ساعت 20 سه شنبه شب مسوولان اورژانس مصدومان چهارشنبه سوری را 50 نفر اعلام کرده بودند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن