تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819869058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح خودمراقبتی پیشگیری از رفتارهای پرخطر در زاهدان اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: محمودرضا میری در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: برنامه ملی ترویج و توسعه خود مراقبتی پنجمین برنامه ملی تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت است که برنامه های آن در نظام سلامت اجرایی می شود.
وی افزود: خودمراقبتی کلیه اعمالی است که فرد بصورت اکتسابی یا آگاهانه و هدفدار و برای حفظ سلامت جسمی، روانی و اجتماعی و در نهایت برای تندرست ماندن خود باید انجام دهد.
میری تصریح کرد: ارتقای سلامت، اصلاح سبک زندگی و پیشگیری از بیماریها، خود ارزیابی وحفظ سلامت، مشارکت در درمان و توانبخشی از حیطه های مهم خودمراقبتی هستند.
وی گفت: هدف از برگزاری نشست خودمراقبتی با حضور مدیران سازمانها ایجاد محیط کار سالم ازطریق اجرای برنامه و خط مشی های ارتقای سلامت در محل کار و خلق محیط فیزیکی و فرهنگ حمایتی و تشویق شیوه زندگی سالم با همکاری کارکنان و کارفرمایان است.
میری افزود: در سازمانها شورای ارتقای سلامت تشکیل می شود که براساس آن فعالیتهای آموزشی توسط کارشناسان بهداشتی در حیطه پیشگیری از بیماریها و خودمراقبتی برای کارکنان سازمانها ارائه می شود.
[ مشاهده متن کامل خبر طرح خودمراقبتی پیشگیری از رفتارهای پرخطر در زاهدان اجرا می شود در خبرگزاری تسنیم ]

چهارشنبه ، ۲۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن