تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد با متخلفان حادثه ساز در استان قزوین تشدید می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرمانده انتظامی استان قزوین:
برخورد با متخلفان حادثه ساز در استان قزوین تشدید می شود

قزوین


شناسهٔ خبر: 3580983 - سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
استانها > قزوین

قزوین- فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با اعمال قانون و قاطعیت در برخورد با رانندگان متخلف تلاش می کنیم مسافرت هایی ایمن و بدون حادثه در محورهای موصالاتی استان محقق شود. به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی محمودی ظهر سه شنبه در رزمایش ترافیکی طرح نوروزی سازمانها و دستگاههای امدادی و ترافیکی استان قزوین که در پلیس راه قزوین به زنجان برگزار شد اظهارداشت: در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور دستگاههای امدادی برای ایجاد نظم وامنیت و آسایش هستیم تا مسافرت های مردم بخوبی انجام شود. وی افزود: در ایام نوروز شاهد تردد قابل توجهی در جاده های کشور بویژه محورهای مواصلاتی استان قزوین هستیم که در مسیر شمال و شمالغرب کشور جایگاه خاصی دارد. سردار محمودی تصریح کرد: مهمترین هدف ما و دستگاههای اجرایی این است که در ایام نوروز شرایطی را فراهم کنیم تا مسافران در کمال آرامش و سلامت به مقصد برسند و ایمنی سفرها تضمین شود.

وی بیان کرد: با راه اندازی قرارگاه نوروزی سال ۹۵ در پلیس راه استان با حضور دستگاههای اجرایی و خدمات رسان تامین سلامت مردم و گوشزدکردن قوانین و مقررات و احترام به حقوق شهروندی است که این اهداف با حضور فیزیکی و میدانی ماموران پلیس و برخورد شدید با متخلفان محقق می شود. سردار محمودی یادآورشد: با همه کسانی که بخواهند با بی احتیاطی و زیرپاگذاشتن قانون جان خود و دیگران را به مخاطره بیندازند طبق مقررات برخورد می کنیم لذا ضمن اعمال جریمه های جدید با رانندگان پرخطر برخورد کرده و خودرو آنها را متوقف و از تردد در جاده ها جلوگیری می کنیم.   کاهش حوادث جاده ای هدف ماموران پلیس است فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با تلاش همه دستگاههای اجرایی و خدمات رسان و نیروهای امدادی باید به گونه ای حرکت کنیم تا هیچ حادثه ای در جاده های استان رخ ندهد و این کار با فرهنگ سازی، آموزش رانندگان، حضور موثر پلیس و اعمال قانون و برخورد با متخلفان ممکن می شود. وی از همکاری استانداری، مدیریت بحران، راه و شهرسازی، پایانه ها و حمل و نقل، هلال احمر، آتش نشانی، پلیس راه، پلیس راهور و اورژانس و امدادخودرو که در ایمن سازی جاده ها و کاهش حوادث نقش موثری دارند تشکر کرد.

سردار محمودی تصریح کرد: شعار امسال پلیس در ایام نوروز «پلیس و مردم، نظم و قانون مندی و نشاط بهاری» است و امیدواریم با همکاری همه مردم و مسئولان بتوانیم سفرهای ایمن و توام با آرامش و نشاطی را برای همه مسافران محقق کنیم. در ادامه این مراسم خودروهای موتوری پلیس راه، یگان ویژه، جمعیت هلال احمر، راهداری، آتش نشانی، مدیریت بحران، امداد خودرو، اورژانس و جرثقیل های امدادی از مقابل جایگاه رژه رفتند و عازم ماموریت شدند.

طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در استان قزوین اجرا می شود.              









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن