تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی کامل دستگاه های اجرایی تالش برای استقبال از میهمانان نوروزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آمادگی کامل دستگاه های اجرایی تالش برای استقبال از میهمانان نوروزی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تالش از آمادگی تمام دستگاه های خدماتی این شهرستان در نوروز 95 برای پذیرایی و استقبال از میهمانان نورزی خبر داد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ اسفند ساعت 12:17

خبرگزاری پانا+کتاب

به گزارش پانا از گیلان ،سیدجلال سیدمحمدی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی تالش اظهار کرد: نهادها و دستگاه های دولتی تالش، تمام تلاش خود را بکار می بندند تا امکانات را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم کنند.
وی افزود: صدای گام های سال نو به گوش می رسد و ملت ایران به استقبال نوروز 95 می رود و با امنیت و آرامش از احیای دوباره طبیعت لذت می برد.
وی ادامه داد: آغاز فعالیت ستاد تسهیلات نوروزی تالش از 25 اسفندماه جاری است و تمام دستگاه های خدماتی عضو این ستاد هستند و شهر تالش و مناطق مختلف گردشگری شهرستان را برای ورود مسافران و مهمانان نوروزی آماده می کنند.
سیدمحمدی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی به مردم از طرف سازمان حمل ونقل و تاکسیرانی و خدمات درونی شهری صورت گرفته تا در حمل و نقل مردم، مشکلی ایجاد نشود.
وی با تصریح بر اینکه تمام دستگاه های خدماتی تالش در ایام نوروز آماده باش هستند، متذکر شد: بانک ها برای تجهیز عابر بانک ها و سرویس دهی مناسب اقدام می کنند و برای تامین نقدینگی مردم، برنامه ریزی های مدون خواهند داشت تا در صورت بروز اخلال در سیستم، مشکل در کمترین زمان برطرف شود. * هشت هتل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه تالش آماده پذیرش مسافران است
سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تالش نیز در این جلسه، از آمادگی هشت هتل آپارتمان این شهرستان برای پذیرش مسافران نوروزی خبرداد.
حسن کاظمی افزود: تعداد هشت هتل ، هتل آپارتمان و مسافرخانه با 115 اتاق و سوئیت مجهز و 350 تخت، از مجموعه اماکن مسافرپذیری است که در شهر تالش آماده پذیرش مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروزی بمنظور سرویس دهی بهتر به مسافران و گردشگران، چهار پایگاه اطلاع رسانی گردشگری ، نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات بومی و سنتی و همچنین رزرواسیون اتاق و هتل را در نقاط ورودی و خروجی شهرها به عهده خواهند داشت.
به گفته کاظمی، بیش از 28 هزار بروشور اطلاع رسانی اماکن و نقاط گردشگری شهرستان آماده شده و از 28 اسفند در پایگاه های اطلاع رسانی این اداره که در شهر مستقر هستند، توزیع خواهد شد.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن