تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خط مترو فرودگاه مهرآباد افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: خط مترو فرودگاه مهرآباد افتتاح شد
مترو فرودگاه مهرآباد امروز با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و شهردار تهران افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خط مترو فرودگاه مهرآباد امروز (سه شنبه) با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، شهردار تهران و استاندار تهران و جمعی از مسئولان کشوری و شهری به بهره برداری رسید.


گفتنی است؛ پروژه خط مترو فرودگاه مهرآباد به طول دو کیلومتر با مختصات منحصر به فرد از جمله طراحی ایستگاه‌ها و مبلمان خاص واگن‌ها به منظور حمل توشه همراه مسافر و برنامه زمانبندی با قابلیت تردد هوشمند و بدون راننده قطارها به عنوان متفاوت‌ترین مسیر ریلی تونلی ناوگان مترو تهران و با هدف خدمات رسانی به مسافران فرودگاهی و مطابق با استاندارد‌های جهانی به بهره برداری رسید.


این مسیر ریلی امکان اتصال خط 4 به خط 8 مترو تهران و همچنین اتصال به خط مترو فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) را دارد و برای این مسیر پیش بینی شده است.


خط مترو فرودگاه مهرآباد پس از انشعاب از خط 4 مترو تهران در ایستگاه تقاطعی بیمه واقع در جاده مخصوص جنب خیابان بیمه 2 و از طریق ایستگاه شماره 1 فرودگاه امکان مسافرگیری را در این مسیر فراهم می کند و در ادامه از طریق ایستگاه شماره 2 با ورودی شرقی و غربی در مجاورت ترمینال‌های 1و2 فرودگاه و ایستگاه شماره 3 با ورودی شرقی و غربی امکان دسترسی مسافران به ترمینال‌های 4و6 را فراهم خواهد کرد.





۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن