تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819463787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حقیقت پور: پایداری ها در مجلس دهم هم با لاریجانی کنار نمی آیند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: حقیقت پور: پایداری ها در مجلس دهم هم با لاریجانی کنار نمی آیند
جریان پایداری قصد ندارد چالش با لاریجانی را متوقف کند و برای جلوگیری از ریاست او سناریو دارد
به گزارش نامه نیوز، «اصول گرایان مجلس دهم اما چه تصمیمی می گیرند؟ آیا با تشکیل یک فراکسیون منسجم و شناسنامه دار به صورت مستقل در موضوع انتخاب هیأت رئیسه ورود می کنند (بهترین حالت) یا از همین ابتدای مجلس دهم، هویت خود را برای به قدرت رسیدن سرلیست اصلاح طلبان در قم ذبح و در پازل علی لاریجانی و حسن روحانی قرار می گیرند و تا آخر مجلس دهم به دنبال آنها کشیده می شوند (بدترین حالت) اصول گرایان مجلس دهم نباید اشتباهات اصول گرایان مجلس نهم را در مواجهه با لاریجانی تکرار کنند بلکه با توجه به تحولات رخ داده در این انتخابات، مهم ترین وظیفه این جریان، تشکیل فراکسیونی با مرزبندی شفاف و حفظ هویت آن است، چیزی که در ائتلاف با لاریجانی قطعاً ذبح شده و از بین خواهد رفت».


 این عبارات بخشی از متن یادداشت حمید رسایی، نماینده کنونی مجلس نهم است که برای برای مجلس دهم ردصلاحیت شد هر چند که اگر هم رد صلاحیت نمی شد بعید بود در فهرست حداد جای بگیرد و همچون مهدی کوچک زاده بیرون می ماند و اگرهم در فهرست قرار می گرفت همچون دیگر معرفی شده های تهران به احتمال زیاد جایی در مجلس دهم نمی یافت.


 با این حال به نظر می رسد جریان پایداری  با اتکا به نیروهایی که از شهرهای دیگر به مجلس دهم راه یافته‌اند قصد ندارد به خاطر راه نیافتن نمایندگان تهران به مجلس دهم چالش با لاریجانی را متوقف کند.
  
حمید رسایی البته تاکید دارد دیگر عضو رسمی تشکل پایداری نیست اما همچنان در زاویه پردازی و جبهه گیری با علی لاریجانی و دولت روحانی از هر جبهه پایداری یی، پایدارتر است.


منصور حقیقت‌پور ، نماینده اصول گرای مجلس نهم و عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول گرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی رفتارهای اخیر پایداری ها را آغاز سناریویی با رویای برکناری علی لاریجانی از ریاست مجلس دهم می داند.


وی تصریح می‌کند که بغض پایداری ها از علی لاریجانی به اندازه ای است که هر کاری برای مقابله و زمین زدن وی انجام می دهند. 


وی  می گوید: این جریان از ماه ها قبل از انتخابات برنامه ریزی های خود برای انتخابات را داشت و هرگز در این بین نیز دغدغه ای در خصوص آینده جریان اصول گرایی نداشته و ندارند.


حقیقت‌پور هم چنین تصریح می‌کند: یکی از چهره های این جریان از ماه ها پیش اذعان کرده بود در این انتخابات با اصلاح طلبان کاری نداریم و لاریجانی و اطرافیان وی را خواهیم زد.


وی ادامه می دهد: این جریان امروز هم با تعداد معدودی نماینده که به مجلس فرستاده است به دنبال تسویه حساب سیاسی با لاریجانی است و در این راه از هیچ موضوعی مضایقه نمی کند.


 وی هم‌چنین ادامه می‌دهد: «جبهه پایداری در زمان خود به دنبال بازگرداندن احمدی نژاد است و به عهد و پیمان های اصول‌گرایی وفادار نمی ماند».




منبع: عصر ایران


۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن