تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820291268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقشه زوج جنایتکار برای قتل پیرزن مهمان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نقشه زوج جنایتکار برای قتل پیرزن مهمان
کد خبر: ۵۷۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ - 15 March 2016


مردی که با همدستی همسرش، زن سالخورده را برای سرقت طلاهایش کشته و جسدش را به آتش کشیده بودند، جزئیات جنایت خود را تشریح کرد.

به گزارش جام‌جم ، سرهنگ ولی‌الله گنجیان‌مقدم، فرمانده انتظامی شهرستان آمل در این باره گفت: بیست‌و‌دوم دی امسال خانواده‌ای با طرح شکایت در پلیس آگاهی مدعی شدند که مادر 60 ساله خانواده از بابل به آمل سفر کرده و دیگر بازنگشته است. با تحقیق از این خانواده مشخص شد که زن گمشده در جلسات قرائت قرآن حاضر می‌شد تا این که با زن 50 ساله آملی در این جلسات آشنا و به دعوت وی به آمل سفر کرده بود .

وی اضافه کرد: همزمان با تشکیل پرونده قضایی، زن میزبان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا این که روز بعد همراه شوهرش که مرد میانسالی بود، دستگیر شد. آن‌دو با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی و مدعی شدند که زن سالخورده پس از ساعتی خانه آنها را ترک کرده و دیگر از او خبری نداشتند.

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، این زوج راز قتل زن سالخورده را فاش کردند. با تحقیق از این زوج متهم مشخص شد که مرد خانواده با مشاهده طلاهای زن مهمان،نقشه قتل او ر ا طراحی کرده است.

گنجیان‌مقدم گفت: بر اساس نقشه، زن میانسال به بهانه خرید خانه را ترک کرده و شوهر جنایتکارش با ضربه‌هایی پیرزن را کشت و جسدش را به آتش کشید. پس از بازگشت زن میانسال، زوج جنایتکار طلاهای مقتول را سرقت کرده و با انتقال جسد به حاشیه شهر او را دوباره به آتش کشیدند. متهمان سپس طلا‌ها را فروخته و با بخشی از پول به دست آمده دو گوشی تلفن همراه گران‌قیمت برای خود خریدند.

با اعتراف این زوج، آنها روانه بازداشتگاه پلیس شدند تا پس از ادامه تحقیقات و بازسازی صحنه جنایت روانه زندان شوند. در مرحله بعدی تحقیقات ماموران با حضور در محل رها شدن جسد توسط متهمان، جسد سوخته مقتول را در حاشیه شهر آمل کشف و به پزشکی قانونی منتقل کردند.






















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن