تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819456124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصارالله: بر سر عزت ملت يمن سازش نمي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انصارالله: بر سر عزت ملت يمن سازش نمي‌كنيم
ارتش و كميته‌هاي مردمي مواضع نظامي ارتش‌هاي سعودي و اماراتي در غرب مأرب و شرق صنعا را پاكسازي كردند، در عين حال رئيس دفتر سياسي انصارالله تأكيد كرد: اين جنبش در هيچ مذاكره‌اي با عربستان بر سر عزت ملت مقاوم يمن سازش نمي‌كند.
علي الحوثي، يكي از فرماندهان نظامي انصارالله روز دوشنبه اظهار داشت: «كميته‌هاي انقلابي پس از سركوب نظاميان سعودي و اماراتي و شبه نظاميان تروريست در غرب استان مأرب و شرق صنعا چندين منطقه راهبردي اين منطقه را تحت سيطره خود گرفتند.» وي افزود: «در اين نبرد سنگين كه هنوز هم ادامه دارد هفت تن از نيروهاي جنبش انصار الله به شهادت رسيده و شماري ديگر زخمي شدند.» اين فرمانده انصارالله گفت: «هنوز آماري درباره شمار شبه‌نظاميان و نيروهاي ارتش سعودي و اماراتي كه در اين درگيري‌ها كشته يا زخمي شدند، به دست نرسيده است.» الحوثي گفت: نيروهاي كميته‌هاي انقلابي يك پايگاه نظامي ارتش امارات را با چندين موشك كاتيوشا هدف گرفتند، علاوه بر اين درگيري‌هاي شديد با شبه نظاميان تروريست رخ داده است. يك منبع نظامي يمني گفت: رزمندگان ارتش و كميته‌هاي مردمي مناطق گسترده‌ و راهبردي در غرب استان مأرب را پاكسازي كرده و تلفات سنگيني به صفوف مزدوران وارد كردند. از سوي ديگر «صالح الصماد» يكي از رهبران برجسته انصار‌الله و رئيس دفتر سياسي اين جنبش تأكيد كرد: آنچه در برخي رسانه‌ها درباره توافق انصارالله با سعودي‌ها آمده، در راستاي سرپوش گذاشتن بر ناكامي دشمن سعودي براي به زانو درآوردن ملت يمن است. خبرگزاري رسمي عربستان (واس) چهارشنبه گذشته اعلام كرد كه ائتلاف تحت رهبري رياض با نيروهاي حوثي و علي عبدالله صالح، رئيس جمهوري پيشين يمن براي آتش‌بس در طول نوار مرزي عربستان با يمن به توافق رسيده است. به نوشته خبرگزاري عربستان، از زمان آغاز حمله عربستان و همپيمانانش به يمن اين نخستين بار است كه رياض و انصارالله يك مذاكره مستقيم نتيجه بخش انجام داده‌اند كه به آتش‌بسي هرچند محدود انجاميده است. اين عضو برجسته انصارالله تصريح كرد: رسانه‌هاي وابسته به عربستان در حال فضاسازي براي آماده كردن افكار عمومي در اين كشور براي پذيرش هر گونه توافقي هستند كه به توقف جنگ بدون تحقق اهداف آن منجر شود. وي افزود: ملت ما نبايد فريب جوسازي‌هاي رسانه‌اي را خورده و مطمئن باشند آنهايي كه براي عزت و شرافت ملت خود در برابر جهانيان ايستاده‌اند هرگز بر سر اصول خود سازش نمي‌كنند، هر چقدر هم كه در اين راه جانفشاني كرده باشند.





تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن