تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819562677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش ۱۵ درصدي قيمت آجيل شب عيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کاهش ۱۵ درصدي قيمت آجيل شب عيد
رئيس اتحاديه آجيل و خشکبار با بيان اينکه آجيل و خشکبار نرخ مصوب ندارد، از کاهش ۱۵ درصدي قيمت آجيل شب عيد خبر داد.
مصطفي احمدي در گفت‌وگو با فارس در مورد قيمت‌ مصوب اتحاديه براي فروش آجيل در ايام نوروز به اين نکته اشاره کرد که اين اتحاديه نرخ مصوبي براي آجيل و خشکبار ندارد و به دليل تنوع فراوان و کيفيت‌هاي مختلف آجيل، عرضه و تقاضا قيمت را مشخص مي‌کند.
وي اضافه کرد: توليد آجيل 20 درصد افزايش داشته و به همين دليل امسال نه تنها قيمت آجيل افزايش ندارد، بلکه 10 تا 15 درصد پايين‌تر از قيمت سال‌هاي گذشته عرضه مي‌شود. 99 درصد آجيل مورد نياز در داخل کشور توليد مي‌شود و تنها بادام هندي آن هم به دليل آنکه با شرايط آب و هوايي کشور سازگار نيست، وارد مي‌شود.
احمدي به تأثير بارندگي‌ها بر افزايش توليد و بهبود کيفيت آجيل و خشکبار در داخل کشور اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته بارندگي وضعيت بهتري داشته و توليد تخمه جاباني (جابان از توابع شهر دماوند است) که برخي به اشتباه آن را ژاپني عنوان مي‌کنند، در استان خراسان افزايش داشته است. وي مشکل ديگر اين صنف را ورود افراد غير‌حرفه‌اي به اين حوزه عنوان کرد و افزود: برخي خلق‌الساعه آجيل فروش مي‌شوند، غافل از اينکه هزار و 200 عضو اتحاديه هر يک انباري با استانداردهاي مشخص براي نگهداري آجيل دارند و کالاي سالم به مردم ارائه مي‌کنند.


منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن