تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتایج هفته سی ام بازی‌ های دسته‌ اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نتایج هفته سی ام بازی‌ های دسته‌ اول
در روزی که همه مدعیان لیگ دسته اول به خصوص مس کرمان برابر حریفان خود متوقف شدند ، ماشین سازی تبریز با دو گل محسن دلیر با نتیجه1-2 از سد تیم داماش عبور کرد تا به جای مس کرمان در رده چهارم جای بگیرد.

به گزارش " ورزش سه" در روزی که همه مدعیان لیگ دسته اول به خصوص مس کرمان برابر حریفان خود متوقف شدند ، ماشین سازی تبریز با دو گل محسن دلیر با نتیجه1-2 از سد تیم داماش عبور کرد تا به جای مس کرمان در رده چهارم جای بگیرد.

پیکان تهران ؛ صدرنشین بازی ها در خرم آباد برابر خیبر متوقف شد. فولاد قعر جدولی با یک گل تیم رده دومی خونه به خونه بابل را شکست داد. تیم سوم جدول ؛ فجرسپاسی در دیدار با پارسه به نتیجه صفر – صفر رسید. مس کرمان  بازهم در دربی کرمان نتوانست برنده شود و این بار برابر گل گهر  متوقف شد تا همانند هفته قبل یک پله در جدول سقوط کرده و مکان چهارم را به ماشین سازان که تیم داماش را شکست داد تحویل دهد. پاس همدان در دیدار با آلومینیوم هرمزگان با 3 گل برنده دیدار فانوس دارهای لیگ شد. نساجی طی یک بازی پرگل و با هت تریک محمد قاسمی نژاد ایران جوان بوشهر را گلباران کرد. نفت آبادان با متوقف کردن آلومینیوم در اراک به روند رو به جلوی خود ادامه داد. مس رفسنجان که هفته قبل مس کرمان را شکست داده بود در ورزشگاه خانگی خود برابر شهرداری اردبیل متوقف شد و در آخرین دیدار هفته سی ام تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه 1-2 از سد گیتی پسند اصفهان عبور کرد.



فولاد یزد 1 - خونه به خونه بابل صفر ؛ شکست خونه به خونه در غیاب میثاقیان
گل : سید جواد شفیعی پور (29)
تیم خونه به خونه بابل در غیاب اکبر میثاقیان که هفته گذشته و در اقدامی عجیب از این تیم برکنار شده بود در یزد برابر تیم قعر جدولی فولاد متحمل شکست شد تا جایگاه دومی اش به مخاطره بیفتد. فولاد یزد که با تفکرات مجید باقری نیا ؛ مربی باتجربه و خوزستانی اش برابر تیم متمول و پرمهره خونه به خونه صف آرایی کرده بود در 30 دقیقه نخست بازی با ضربه تمام کننده سید جواد شفیعی پور دروازه میهمانش را گشود. پس از این گل یزدی ها با دفاع فولادی خود مانع به ثمر رسیدن حملات خونه به خونه شدند تا سه امتیاز شیرین به حساب خود واریز کنند.


پارسه تهران صفر - فجرسپاسی شیراز صفر؛ تساوی تلخ
بدون تردید نتیجه تساوی تیم های پارسه و فجرسپاسی شیراز برای هر دو تیم که نیاز مبرمی به پیروزی داشتند تلخ بود. پارسه برای فرار از بین تیم های فانوس به دست می بایستی در این دیدار برنده می شد تا از قعر جدول فاصله بگیرد و فجری ها هم برای اینکه به رده دوم صعود کنند نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشتند ولی نمایش محتاطانه دو تیم باعث شد تا بازی با نتیجه بدون گل تمام شود. تساوی این دو تیم بیش از همه باعث خوشحالی تیم های مدعی و البته قعرجدولی شد.


خیبر خرم آباد صفر - پیکان تهران صفر؛ ادامه صدرنشینی پیکان
تیم پیکان به رغم تساوی بدون گل با خیبر همچنان در صدر جدول لیگ دسته یک باقی ماند. پیکان و خیبر خوش شانس بودند که تیم های تعقیب کننده آنها هم برابر حریفان شان متوقف شدند تا این دو تیم جایگاه شان را حفظ کنند.


ماشین سازی تبریز2- داماش گیلان 1 ؛ پرش ماشین به رده چهارم
گل ها : محسن دلیر (3 و 16) برای ماشین سازی – هادی سهرابی (90+9) برای داماش
 محسن دلیر با دو گلی که درون دروازه داماش جای داد باعث شد تا ماشین سازان به رده چهارم صعود کنند. داماش با این شکست در میان تیم های در حال سقوط  باقی ماند تا ماندنش در لیگ بیش از پیش سخت شود. داماشی ها که در دقایق ابتدایی نیمه اول دروازه شان باز شده بود تا بخواهند گل خورده را جبران کنند برای دومین بار دروازه شان توسط دلیر باز شد تا نیمه نخست0-2 به سود میزبان تمام شود. در نیمه دوم رشتی ها با چهره ایی هجومی ظاهر شدند ولی بازی منطقی شاگردان خطیبی باعث شد تا حملات داماش یکی پس از دیگری عقیم بماند. در حالیکه عقربه های ساعت از دقیقه 90 عبور کرده بود ولی با این حال داور 9 دقیقه وقت تلف شده منظور کرد که در آخرین دقیقه وقت های تلف شده داماش توسط سهرابی به گل رسید و بلافاصله بازی تمام شد تا ماشین سازی در یکی از سخت ترین بازی هایش به پیروزی برسد.


مس رفسنجان 2 - شهرداری اردبیل 2 ؛ توقف خانگی غول کش
گل ها : جواد رمضانی (9) و بهرام رشید فرخی (63) برای مس رفسنجان – رضا معقولی (31 پنالتی) و مرتضی حیدری (78) برای شهرداری

تیم مس رفسنجان که در دور برگشت لیگ اکثر حریفان خود را شکست داده بود در دیدار با تیم ته جدولی شهرداری اردبیل با نتیجه 2-2 متوقف شد. شهرداری چی ها که در این دیدار با هدایت احد شیخ لاری به مصاف مس رفته بودند دو بار از میزبان خود عقب افتادند که هر بار موفق به جبران گل خورده شدند تا شیخ لاری در اولین تجربه مربیگری اش در شهرداری بک امتیاز ارزشمند برای اردبیلی ها کسب کند.


گل گهر سیرجان (13) - مس کرمان (4) ؛ مس ناکام بزگ دربی کرمان
گل ها : آرمان اکوان (84) برای گل گهر – سعید دقیقی (37) برای مس کرمان
مس کرمان که هفته قبل در خانه مغلوب مس رفسنجان شده بود امروز در دومین دربی کرمان هم برابر گل گهر متوقف شد تا مکان چهارم جدول را از دست بدهد. کرمانی ها که هفته قبل هم رده سومی را از دست داده بودند برای اینکه جایگاه شان را از دست ندهند برابر گل گهر با چهره ایی هجومی صف آرایی کردند و در دقیقه 37 مسابقه توسط سعید دقیقی به گل رسیدند. در ادامه مسابقه گل گهر از لاک دفاعی خارج شد تا اینکه در دقایق  پایانی مسابقه گل تساوی را به ثمر رساند.


نساجی مازندران 4 - ایران جوان بوشهر 1 ؛ گلبارن ایران جوان با هت تریک قاسمی نژاد
گل ها : میرهانی هاشمی (28) و محمد قاسمی نژاد (62 و 81 و 90) برای نساجی – سلمان بهرانی (58) برای ایران جوان
نساجی مازندران که امیدوار است بتواند یکی از سه سهمیه صعود به لیگ برتر را به دست آورد در دیدار با ایران جوان با نتیجه پرگل 1-4 به پیروزی رسید. میرهانی هاشمی در دقیقه 28 قفل دروازه بوشهری ها را با یک ضربه دقیق باز کرد وپس از این گل نوبت محمد قاسمی نژاد بود تا دروازه ایران جوان را به توپ بسته و سه بار دیگر برای نساجی گلزنی کند. بوشهری ها که تلاش زیادی برای فرار از باخت پرگل مقابل نساجی داشتند فقط یکبار توانستند دروازه میزبان شمالی خود را باز کنند و در نهایت با شکست سنگین 1-4 راهی جنوب شدند.


آلومینیوم اراک 2 - نفت آبادان 2 ؛ تساوی ارزشمند نفت در اراک
گل ها : حامد بصیری (44) و روح اله عرب (75) برای آلومینیوم اراک – امیر زلیکانی (33) و وحید فارغ (75) برای نفت آبادان
نفت آبادان با کسب یک امتیاز ارزشمند برابر تیم متحول شده آلومینیوم اراک همچنان امیدهایش را برای صعود به لیگ برتر زنده نگه داشت. نفتی ها با آنکه در خانه حریف بازی می کردند با اینحال در دقیقه 33 مسابقه توسط امیر زلیکانی دروازه آلومینیوم را گشودند ولی 11 دقیقه بعد حامد بصیری گل تساوی اراکی ها را به ثمر رساند تا دیدار دو تیم در نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان برسد. در نیمه دوم بازهم شاگردان دست نشان از میزبان خود پیش افتادند ولی مهاجم سابق نفتی ؛ روح اله عرب که به عنوان بازیکن جانشین وارد بازی شده بود دروازه تیم سابقش را گشود تا دو امتیاز حساس از چنگ نفتی ها بپرد.


آلومینیوم هرمزگان صفر - پاس همدان 3 ؛ جشن بزرگ پاس در خلیج فارس
گل ها : نیما پرتوی (2 و 77) و داود شاهوراقی (55)
پاس همدان که وضعیت وخیمی در جدول دارد و برای فرار از سقوط به برد و کسب سه امتیاز این دیدار نیاز داشت با ارائه ی بازی تهاجمی و حساب شده و در سایه درخشش و گلزنی نیما پرتوی موفق شد تیم آلومینیوم را در بندرعباس شکست داده و صاحب سه امتیاز شیرین و حیاتی شود. آلومینیوم با این شکست به قعر جدول سقوط کرد.


نفت مسجد سلیمان 2 - گیتی پسند اصفهان 1 ؛ نفت برنده نبرد محتاط ها
گل ها : مصطفی نوروزی (45 و 78) برای نفت – حمیدرضا کاظمی (25) برای گیتی پسند
مصطفی نوروزی با دو گلی که درون دروازه گیتی پسند جای داد نه تنها گل دقیقه 25 گیتی پسند را تلافی کرد که باعث صعود تیم نفت به رده هشتم شد. نفت با این برد 42 امتیازی شد و تیم گیتی پسند هم با این شکست در رده پانزدهم قرار گرفت تا فقط یک پله با تیم های در حال سقوط فاصله داشته باشد.


18:41  1394/12/24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن