تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804149767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری برهفته بیست‌ و نهم بازی‌های دسته‌اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مروری برهفته بیست‌ و نهم بازی‌های دسته‌اول
عصر امروز با برگزاری 10 دیدار هفته بیست و نهم رقابت های دسته اول ازادگان به پایان می رسد و در مهمترین بازی های ایستگاه بیست و نهم پیکان تهران و خونه به خونه بابل میزبان آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم آباد هستند.

به گزارش "ورزش سه" عصر امروز با برگزاری 10 دیدار هفته بیست و نهم رقابت های دسته اول ازادگان به پایان می رسد و در مهمترین بازی های ایستگاه بیست و نهم پیکان تهران و خونه به خونه بابل میزبان آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم آباد هستند. پیکان تهران هم اکنون با 53 امتیاز صدرنشین لیگ است و تیم خونه به خونه با 50 امتیاز در رده دوم قرار دارد. خونه به خونه که این روزها تلاش زیادی برای پایین کشیدن پیکان و صعود به صدر جدول دارد امیدوار است در کنار پیروزی برابر خیبر و 53 امتیازی شدن ، هرمزگانی ها که برای بقاء دست و پا می زنند بتوانند شاگردان علیرضا مرزبان را در تهران متوقف کنند ، کاری که بعید به نظر می رسد تا بابلی ها پس از هفته ها مزه صدرنشینی را بچشند.

از حساس ترین بازی های هفته می توان به دربی کرمان "ال مسینو" و دربی آذری زبان های لیگ یک اشاره کرد. در کرمان مس این شهر که هم اکنون با 46 امتیاز در رده سوم جای دارد به دیدار مس رفسنجان می رود. دیدار دو تیم به رغم کرمانی و البته هم خانواده بودن از دیر باز توام با کری خوانی و حساسیت های خاص فوتبالی بوده و است. در اردبیل شهرداری این شهر میزبان ماشین سازی تبریز است. با توجه به مسایل و حواشی به وجود آمده در دیدار رفت دو تیم ، این دیدار هم از جمله بازی های حساس امروز به حساب می آید.

رقابت تیم های ته جدولی که برای بقاء تلاش می کنند همیشه هیجانی بوده به خصوص اگر قرار باشد دو تیم فانوس به دست و در حال سقوط به مصاف هم بروند. از همین رو رقابت تیم های داماش و پارسه تهران در رشت و پاس با گل گهر سیرجان در همدان که برای بقاء می جنگند از بازی های حیاتی هفته به شمار می رود.

فجرسپاسی که در نیم فصل اول صدرنشین بود ولی در دور برگشت افت فاحشی کرده و با تحمل شکست های متوالی به رده چهارم سقوط کرد در شیراز میزبان نساجی مازندران است. گیتی پسند و آلومینیوم اراک در اصفهان به دیدار هم می روند. ایران جوان بوشهر ؛ صدرنشین دور برگشت میزبان رکورد دار تساوی های لیگ ؛ نفت مسجد سلیمان است و نفت آبادان با فولاد یزد دیدار می کند.

***

مس کرمان (3) – مس رفسنجان (7) ؛ حساس ترین ال مسینو
دیدار تیم های کرمانی مس به رغم هم خانواده بودن همیشه حساس و داغ بوده است و با توجه به جایگاه مناسبی که دو تیم در جدول دارند پیش بینی می شود دیدار امروز دو تیم همنام و هم خانواده و البته کرمانی مس مثل سنوات گذشته هیجان انگیز و نفسگیر باشد. در حال حاضر مس کرمان با 46 امتباز در رده سوم قرار دارد و مس رفسنجان با 39 امتیاز در رده هفتم جاخوش کرده و در تلاش است تا خودش را به رده سوم برساند. با توجه به عملکرد خوبی که رفسنجانی ها در دور برگشت داشته اند هیچ بعید نیست در این دیدار برابر برادر بزرگترشان به پیروزی برسند و هر سه امتیاز بازی را به نام خود ثبت کنند. بازی رفت دو تیم در رفسنجان به سود شاگردان وینگو بگوویچ به پایان رسید و همین موضوع باعث می شود تا رفسنجانی ها فارغ از جایگاه و بزرگی برداران کرمانی اش فقط برای تلافی به مصاف کرمانی ها برود و با توجه به اینکه مشیوویچ مربی کروات مسی ها حالا شناخت بیشتر و بهتری از نحوه بازی مس کرمان دارد ، قطعاً کار برای مس کرمان و بگوویچ سخت تر از همیشه خواهد بود ، هرچند که بگوویچ گفته مطمئناً مس کرمان برنده این دیدار است.
نتیجه دیدار رفت : مس رفسنجان 1 - مس کرمان 2

***

پاس همدان (18) – گل گهر سیرجان (13) ؛ پاس راهی جز بردن ندارد
پاس برای بقاء در لیگ یک نیاز مبرمی به سه امتیاز این دیدار دارد و البته گل گهر نیز برای اینکه فصل بعد در لیگ یک حضور داشته باشد همانند پاس از این دیدار سه امتیاز کامل را می خواهد. پاسی ها که در نیم فصل دوم چند نتیجه خوب کسب کرده و از قعرنشینی خلاص شدند در صورتیکه بتوانند گل گهر را با شکست راهی سیرجان کنند 30 امتیازی می شوند و امیدهایشان برای بقاء پر رنگ تر می شود. سیرجانی ها در حال حاضر 33 امتیازی هستند و در رده سیزدهم جای گرفته اند و در صورت شکست برابر پاس احتمال دارد به رده چهاردهم سقوط کنند.
نتیجه دیدار رفت : گل گهر سیرجان 2 - پاس همدان 1

***


فجرسپاسی شیراز (4) – نساجی مازندران (9) ؛ فجرسپاسی در جاده نزول
فجرسپاسی شیراز که از تیم های وابسته به سپاه به شمار می آید از اواسط نیم فصل اول نتایج درخشانی نگرفته و روی نوار ناکامی گام بر می دارد تا جاییکه صدرنشینی و سپس جایگاه دومی و سومی اش را از دست دارد. گفته می شود علت اصلی ناکامی های متوالی فجرسپاسی که از اواسط دور رفت شروع شده است به دلیل مشکلات مالی است. ظاهراً منابع مالی این تیم کافی نبوده و قادر به رفع نیازهای مربیان و بازیکنانش نیست. مشکلات مالی شاید توجیه خوبی برای نتایج بد فجرسپاسی باشد ولی دلیل خوبی نیست. زیرا در همین لیگ تیم ایران جوان بوشهر که همچون فجرسپاسی گرفتار بی پولی است نتایج درخشانی گرفته و صدرنشین دور برگشت می شده است. شیرازی ها اگر دنبال صعود به لیگ برتر هستند بهتر است مشکلات مالی را فراموش کرده و در چند بازی باقیمانده تا پایان فصل به جمع آوری امتیاز بپردازند. زردپوشان شیرازی برای اینکه مجدداً صاحب انگیزه و روحیه لازم برای صعود پیدا کنند لازم است تا از سد نساجی که این روزها آماده و سرحال نشان می دهد عبور کنند تا بیش از این از تیم های بالای جدولی فاصله نگیرند. نساجی که هم اکنون با 39 امتیاز در رده نهم جاخوش کرده است اگر بتواند فجرسپاسی را در شیراز شکست دهد 42 امتیازی شده و به جمع مربع تیم های بالای جدولی نزدیک تر از همیشه خواهد شد.
نتیجه دیدار رفت : نساجی مازندران صفر - فجرسپاسی شیراز 2

***

گیتی پسند اصفهان (14) – آلومینیوم اراک (10) ؛ بازی معمولی
بی شک یکی از بازی های معمولی و کم تنش این هفته دیدار تیم رده چهاردهمی گیتی پسند و آلومینیوم اراک میانه جدولی است. دو تیمی که بیشترین تساوی را دارند. البته اراکی ها با 15 تساوی به همراه نفت مسجد سلیمان رکورد دار تساوی در لیگ یک هستند و گیتی پسند هم 12 تساوی دارند. در حال حاضر شرایط آلومینیوم بهتر از گیتی پسند است. این تیم که 36 امتیاز در رده دهم قرار گرفته در صورت شکست دادن گیتی پسند 39 امتیازی می شود و به جمع تیم های مدعی نزدیکتر می شود ولی در صورتیکه گیتی پسند در این بازی به پیروزی برسد با آلومینیوم هم امتیاز می شود.
نتیجه دیدار رفت : آلومینیوم اراک 2 - گیتی پسند اصفهان 1

***

ایران جوان بوشهر (8) – نفت مسجد سلیمان (11) ؛ جدال صدرنشین و رکور دار
نگاهی به آمار و ارقام و عملکرد تیم ها در نیم فصل دوم نشان می دهد تیم ایران جوان بوشهر یکی از بهترین ها بوده تا جاییکه صدرنشین دور برگشت لیگ یک شده است. بوشهری ها که در خانه با انگیزه بازی می کنند ، طی هفته گذشته تمرینات منظم و با نشاطی  را پشت سر گذاشته اند تا روند رو به رشدشان در دور برگشت  را ادامه بدهند. نفت مسجد سلیمان که غالباً با شیوه دفاعی به ویژه در خانه حریفان بازی می کند در قدم اول تلاش می کنند تا با ایران جوان به تساوی دست یابند. نتیجه ایی که در صورت ثبت تساوی نفتی ها را به عدد 16 می رساند.
نتیجه دیدار رفت : نفت مسجد سلیمان 2 - ایران جوان بوشهر 2

***

نفت آبادان (6) – فولاد یزد (20) ؛
نفت آبادان برای اینکه جایی بین مثلث بالای جدول داشته باشد یک راه بیشتر ندارد. آبادانی های زردپوش علاوه بر پیروزی در دیدار امروز باید در سایر بازی های شان هم به پیروزی برسند. این تیم که در هفته های آینده سه بازی حساس و تعیین کننده با تیم های بالای جدولی نظیر پیکان وفجر دارد در دو – سه هفته اخیر تیمی روان و هماهنگ نشان داده است و طبعاً اگر در بازی امروز برابر تیم قعر جدولی فولاد یزد همانند بازی با آلومینیوم و خیبر بازی کند سه امتیاز به اندوخته هایش اضافه می شود. فولادی ها که آخرین تیم لیگ یک هستند امید زیادی به بقاء دارند و در تلاش هستند تا با اندیشه های مجید باقری نیا ؛ مربی خوزستانی خود همانطور که آلومینیوم اراک را متوقف کردند بتوانند با متوقف کردن نفت یک امتیاز دیگر به امتیازهای خود بیافزایند.
نتیجه دیدار رفت : فولاد یزد 2 - نفت آبادان صفر


08:26  1394/12/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن