تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803788500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه دولت به برجام سیاسی و انتخاباتی است


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نگاه دولت به برجام سیاسی و انتخاباتی است
رئیس کمیته هسته‌ای اصلاح‌طلبان:
نگاه دولت به برجام سیاسی و انتخاباتی است سعید یاری با انتقاد از دولت در زمینه‌های برجام، سیاست ‌داخلی و وضعیت اقتصادی تصریح کرد: نگاه دولت به برجام سیاسی و انتخاباتی بود و حتی نتوانست اکثریت مجلس را با خود همراه کند.


به گزارش فرهنگ نیوز، سعید یاری رئیس کمیته هسته‌ای جبهه اصلاح طلبان، در مورد اظهارات ضد و نقیض مبنی بر اینکه نباید انتظار داشته باشیم برجام معجزه کند، اظهار داشت: برجام برای دولت ضروری بود چرا که دولت قبل، جیب دولت یازدهم را خالی کرده است.

وی افزود: ما از درآمدهای نجومی نفت که در دولت نهم و دهم داشتیم فقط 25 میلیارد دلار در صندوق دولت یازدهم باقی مانده بود در حالی که دولت قبل 850 میلیارد دلار درآمد داشتند. بنابراین در عین حال دولت باید نقطه امید را نشان دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که پس چرا دولتی‌ها قبل از تصویب برجام می‌گفتند که باید برجام تصویب شود تا آب خوردن مردم آسان شود و اهمیت برجام را آنقدر در زندگی مردم مهم می‌دانستند، گفت: به هر حال انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در پیش داشتیم و دولت در تصمیم خود نگاه سیاسی داشت.

وی با بیان اینکه دولت بنا داشت اکثریت کرسی‌های مجلس را طرفداران خود به دست بگیرند، گفت: در هر صورت نتیجه انتخابات به سمت اصولگرایان اقبال داشت و اصلاح طلبان فقط به کرسی‌های حداقلی دست یافتند و هیچ اتفاق خاصی نیفتاد.

یاری از وضعیت اقتصادی و رویکرد دولت در این خصوص انتقاد و تصریح کرد: تا کی دولت می‌خواهد با طناب رکود تورم را کنترل کند؟ هیچ عقل سلیم و سالمی این را نمی‌پذیرد.

رئیس کمیته هسته‌ای جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه باید به دولت انتقاد سازنده داشت، گفت: دولت به نقطه‌های سرابی چشم دوخته که متأسفانه یکی پس از دیگری شکست می‌خورد. همان روزی که جوهر برجام بر روی کاغذ نگاشته می‌شد آقایان در سازمان ملل علیه ما به جرم نقض حقوق بشر قطعنامه صادر کردند.

وی ادامه داد: پس از برجام ما شاهد بودیم که آمریکایی‌ها چند میلیارد دلار برای غرامت از خانواده‌های آسیب‌دیده گروگانگیری از جیب ما کش رفتند و ممکن است این روند ادامه داشته باشد.

یاری خاطرنشان کرد: دوستان مذاکره‌کننده به خوبی می‌دانند که آمریکا پس از برجام بود که 38 کشور از جمله کشور ما را در تردد سیاه قرار داد و این خود نوعی سنگ‌اندازی اقتصادی علیه کشور ما بود.

رئیس کمیته هسته‌ای جبهه اصلاح‌طلبان در پایان گفت: آمریکایی‌ها به دنبال اعتمادسازی نیستند بلکه آنها در این توهم دروغین هستند که ایران می‌خواهد به سمت بمب هسته‌ای حرکت کند و ما با این توافق ایران را از دستیابی به بمب هسته‌ای چند سال به عقب انداختیم. بنابراین تا آمریکا اعتمادسازی نکند ما نیز باید در مورد تعهدات خود بازنگری داشته باشیم.

منبع: فارس


94/12/24 - 16:03 - 2016-3-14 16:03:34





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن