تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802959032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات ژنو شکست بخورد پرونده سوریه را به شورای امنیت می‌فرستیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دی‌میستورا: مذاکرات ژنو شکست بخورد پرونده سوریه را به شورای امنیت می‌فرستیم نماینده سازمان ملل در گفت‌وگوهای صلح سوریه با اعلام اینکه برخی به دنبال به شکست کشاندن این مذاکرات هستند تاکید کرد، در صورت شکست مذاکرات پرونده سوریه را برای حل فصل بحران به شورای امنیت ارجاع می‌دهد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۴ اسفند ساعت 13:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، استفان دی میستورا، فرستاده سازمان ملل به سوریه و مسئول برگزاری مذاکرات صلح ژنو گفت که مذاکرات سوریه از سوی همه مورد قبول است و به اعتقاد وی هیچ گزینه جایگزینی برای آن وجود ندارد. وی گفت: تنها گزینه جایگزین بازگشت به جنگ است. این سخنان دی‌میستورا در واقع پاسخی آشکار به دو طرف حاضر در مذاکرات ژنو است که هریک با تعیین پیش‌شرط‌هایی عملا گفت‌وگوهای ژنو را که امید بسیاری به آن بسته شده بود، با بنبست مواجه کرده‌اند. دی میستورا در ادامه مذاکرات سوریه را مهم ارزیابی کرده و گفت: جامعه جهانی، سازمان ملل،‌ روسیه و شورای امنیت موضع مشخصی در قبال مذاکرات دارند و همه این مذاکرات را مطلوب می‌دانند. ما اینجا هستیم تا میان طرف‌های درگیر سوری مذاکرات برگزار کرده و دیدگاه‌های دو طرف را به یکدیگر نزدیک کنیم. وی به "تلاش برخی برای به شکست کشاندن مذاکرات صلح سوریه و وجود برخی اختلافات" نیز اشاره کرد و گفت: ما کمک خواهیم کرد که این مذاکارت اجرا شود و هیچ پیش شرطی برای مذاکرات وجود ندارد. ما میانجی‌گری می‌کنیم تا مذاکرات مثبت برگزار شود و امیدواریم که دو طرف مذاکره کننده اراده واقعی برای ادامه مذاکرات داشته باشند. نماینده سازمان ملل در پرونده سوریه در ادامه به مسائل اصلی در مذاکرات طرف‌های درگیر سوریه اشاره و اعلام کرد که انتقال سیاسی از اصول اساسی مذاکرات است. دی میستورا با بیان اینکه ابتدا با هیات دولت سوریه دیدار خواهد کرد گفت که هیچ کنفرانس مطبوعاتی در طول مذاکره صورت نخواهد گرفت و نتایج جزئیات یا هرگونه تغییر احتمالی توسط سخنگویان وی اعلام خواهد شد. فرستاده سازمان ملل همچنین اعلام کرد: تلاش می‌کنیم در نزدیک‌ترین زمان ممکن نتایج را به اطلاع همه برسانیم. وی درباره امکان شکست مذاکرات سوریه نیز دی‌میستورا گفت: اگر اراده واقعی برای ادامه مذاکرات نباشد و مذاکرات با شکست رو به رو شود پرونده سوریه را به شورای امنیت محول می‌کنیم. همه سوری‌ها باید از این فرصت برای برقرار کردن صلح استفاده کنند. دی میستورا درباره مساله کمک رسانی‌های در سوریه نیز گفت: پیشرفت‌هایی در روند کمک رسانی به مردم جنگ زده سوریه وجود دارد اما این مقدار کافی نیست و باید فعالیت‌های مرتبط بیشتری صورت گیرد. وی در پاسخ به یکی از خبرنگاران درباره تاریخ تقریبی برای پایان مذاکرات و رسیدن طرف‌های درگیر به نتیجه نهایی نیز گفت: تاریخی دقیقی برای رسیدن به نتیجه نهایی وجود ندارد اما این مذاکرات در سه دوره برگزار خواهد شد و براساس تاریخ تقریبی که ما تعیین کرده‌ایم دور دوم مذاکرات 10 روز پس از دور اول و دور سوم نیز 10 روز پس از دور دوم برگزار خواهد شد. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن