تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813108334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا به دنبال راه اندازی جنگ سرد در افغانستان است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری تسنیم: اعضای مجلس سنای افغانستان با تأکید بر اینکه آمریکا در روند مذاکرات صلح دولت کابل با طالبان افغان صادق نیست، می گویند آمریکا تلاش می کند تا در این کشور جنگ سرد راه اندازی کند.
به گزارش دفتر منطقه ای خبرگزاری تسنیم ، اعضای مجلس سنای افغانستان اعلام کردند: سیاست های آمریکا در قبال افغانستان دوگانه، متناقض و پیچیده است.
آنها تأکید کردند: آمریکا تلاش می کند با تبلیغات و جنگ روانی و اقدامات همسو با پاکستان علیه افغانستان در این کشور جنگ سرد به راه بی اندازد.
اعضای مجلس سنای افغانستان بر این باورند که آمریکا در روند مذاکرات صلح افغانستان برای آغاز گفت وگوهای مستقیم دولت کابل و طالبان افغان صادق نیستند.
«نادر بلوچ» عضو این مجلس می گویند: اگر جامعه جهانی در روند برقراری صلح و امنیت صداقت می داشت، باید بر پاکستان فشار وارد می کرد تا مذاکرات صلح تحقق می یافت.
وی تصریح کرد: آمریکا و جامعه جهانی برای رسیدن به اهداف خود به افغانستان سرازیر شده اند و امیدواریم در این خصوص رهبران حکومت وحدت ملی بتوانند تصمیمی قاطع و هماهنگ اتخاذ کنند.
برخی اعضای مجلس سنای افغانستان نیز معتقدند: افزایش فعالیتهای افراط گران و مهاجرت غیرقانونی مردم این کشور به اروپا، مشکلاتی هستند که آمریکا و سیاستهای ناکارآمد حکومت افغانستان آنها را به بار آورده است.
«گلالی اکبری» دیگر عضور این ...
[ مشاهده متن کامل خبر آمریکا به دنبال راه اندازی جنگ سرد در افغانستان است در خبرگزاری تسنیم ]

دوشنبه ، ۲۴اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری تسنیم]
[مشاهده در: www.tasnimnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن