تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802606314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوشیدن زیاد آب پرتقال و ایجاد این بیماری خطرناک!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: بهتر است آب پرتقال را بیش از حد مجاز مصرف نکنید و سعی کنید مراقب عوارض آن باشید آب پرتقال زیاد نوشیدن تاثیرات مضر زیادی می تواند برای بدن ما داشته باشد که از آن جمله می توانیم به ابتلا به سرطان پوست اشاره کنیم.

نوشیدن زیاد آب پرتقال و ایجاد این بیماری خطرناک!
آب پرتقالکارشناسان هشدار می‌دهند مصرف زیاد آب پرتقال می‌تواند منجر به آسیب DNA سلول‌های پوستی و حتی بروز سرطان پوست در افراد شود.گفتنی است، در عوض کارشناسان توصیه می‌کنند افراد مرکبات را به صورت پالم، یعنی به همراه پوست و گوشت میوه مصرف کنند و تا دو ساعت پس از آن از قرار گرفتن در معرض نورخورشید‌ اجتناب کنند.
بررسی‌ها نشان می‌دهند، بر اساس مطالعات تا دو ساعت پس از خوردن مرکبات DNA سلولی در مقابل آسیب‌ها دچار ضربه پذیری است.کارشناسان یکی از بهترین میوه ها برای محافظت در برابر سرطان و بیماری‌های قلبی را انواع توت‌ها معرفی کرده‌اند.
توت‌ها می‌توانند در برابر سرطان و بیماری‌های قلبی از طریق تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز حفظ سلامت کبد و مغز موثر باشند.بر اساس پژوهش‌ها گیاهان و ادویه جات در رده دوم پس از توت‌ها به لحاظ میزان آنتی اکسیدان قرار دارند.پژوهشگران بیشترین میزان آنتی اکسیدان را در میوه تمشک می‌دانند، سپس در توت فرنگی و زغال رخنه که برای سلامت بدن بسیار مفید هستند و باید در رژیم غذایی روزانه قرار بگیرند.به گفته پژوهشگران مصرف میوه‌های فریز و منجمد شده می‌تواند باعث نابودی آنتی اکسیدان‌های موجود در میوه شود و ارزش تغذیه‌ای آن را از بین ببرد.
از جمله دیگر میوه‌های مفید برای محافظت از چشم می‌توان هویج و انگور سیاه را نام برد که به ویژه انگور سیاه می‌تواندبرای کاهش علائم فشار چشم در اثر استفاده بیش از حد از کامپیوتر مفیدباشد.زالزالک‌ نیز میوه مفید دیگری برای حفظ سلامت چشم‌ها است که حاوی رنگندانه‌ آنتی اکسیدانی به نام زیگزانتین است و می‌تواند در برابر ابتلا به درتزاسیون ماکولا از چشم افراد محافظت به عمل آورد. کارشناسان اعتقاد دارند با مصرف صحیح، به اندازه و به موقع میوه‌ها می‌توان از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها جلوگیری کرد.دکتر سلاماخبار مرتبط :خاصیت آب پرتقال در بهبود عملکرد مغز سالمندان آب پرتغال و نقش آن در زیبایی پوست صورتآب پرتقال بخورید!
مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


هیجان در نوروز 95 + تصاویر دیدنی


بهترین پیشنهاد های نوروز 95+ تصاویر


بلند قد تر از همه شویم ! + هشت سانتی متر در یک لحظه !



پربیننده ترین خبرها آگهی استخدام همکار در سایت نیک صالحی و پرشین وی خودروهای عجیب در جزیره ای از آمریکا +تصاویر سلفی بهنوش بختیاری و احسان علیخانی در برنامه سه ستاره+عکس کلاغ سفید و خروس سیاه !+عکس لحظه‌ای که طارمی فهمید در ترکیب نیست!+عکس نوزاد مادرپناهجو در چادر متولد شد !+عکس مراسم عقد یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی +تصاویر جشن تولد هافبک بارسلونا با همسرش + عکس شاهکار دولت قبل درباره زنان!+ عکس گریم متفاوت بهاره رهنما + تصویر کشف موجود غول‌پیکر ناشناس در سواحل مکزیک!!+عکس جایی کمتر دیده شده در بیت رهبری+ عکس عکسی از بیل گیتس که پس از ۴۳ سال تکرار شد+عکس زد و خورد انتخاباتی در محل سخنرانی ترامپ+ تصاویر نقاشی بزرگی که یک فاجعه دردناک را یادآوری می‌کند+عکس آیا تا کنون همسران لورل و هاردی را دیده بودید؟+عکس رضا رویگری روی ویلچر در بهترین جای ایران+ عکس صفحه اول روزنامه‌های شنبه صبح خبری نیک صالحی 94/12/22 حلقه ازدواج در دست بنیامین +عکس کارگردان «لانتوری»: این نگاه بی‌انصافی است درخواست «ارسطو» از طرفداران «پایتخت» +عکس تیپ متفاوت بازیگر سریال شهرزاد +عکس آجیل قسطی! سلفی علی ضیا با مردم بوشهر +عکس ازدواج يكتا ناصر با كارگردان سينما +عكس خنده های کامبیز دیرباز در آغوش احسان علیخانی! +عکس سین هشتم مهناز افشار +عکس حکم آمریکا علیه ایران در حادثه 11 سپتامبر عکس یادگاری با موشک ایرانی که دنیا را لرزاند!! جدیدترین عکس رضا گلزار در فیلم سلام بمبئی
آخرین خبرها خشکبارهایی از جنس فشارخون! مهاجم محبوب تیم ملی خبر ازدواجش را تایید کرد 7 اصل مهم در نگهداری ‌ماهی‌قرمز هفت‌سین دیوان عالی جان بابک زنجانی را نجات میدهد؟ ماجرای قالپاق دزدی بهروز وثوقی در ورزشگاه! جزئیاتی از زندگی ثریا دومین همسر محمدرضا پهلوی دردسر جدید برای ستاره بالیوود! زندان در انتظار سلمان خان! مهدی رحمتی عزادار شد کشف جدید: بدن به آپاندیس نیاز دارد آن را خارج نکنید! عجایبی از بدن انسان که نمی‌دانید! اقدام جالب همسر ایرانی سپ بلاتر در روز تولد او تغیرات بدن در لحظه مرگ شناسایی شد ناگفته های ظریف از دلیل قدم زدنش با کری طعنه برجامی «وطن امروز» به روحانی سیمرغی‌ها روی پرده نوروز آمریکا: کری برای ارتباط با ظریف چندین راه دارد مقابله با سگ گردانی روابط پنهان جوانان در اتاق تاریک! مهران غفوریان با وعده انتخاباتی آمد ! راننده ای که نامزد ریاست‌جمهوری شد ! قصاص قاتل کودک شش ساله قزوینی قیمت طلا، سکه و ارز، پنج شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ لغو کنسرت با احتمال ناشنوا شدن خواننده‌اش پوست و مو را با زغال تقویت کنید! 400 کیلو سکه طلا در سال 1343 چند؟ تعطیلات و تفریح جالب مسی در آندورا کبد چرب و بخور نخورهای نوروزی اگر زانو درد دارید, غذایتان را در ظروف مسی طبخ کنید! خطر تکرار سونوگرافی3 بعدی و 4 بعدی برای جنین! قبل از مصرف این داروها، نمک بخورید!

مطالب پیشنهادی


گزارش تصویری اعمال زیبایی برای جوانسازی و زیبایی صورت


هیجان در نوروز 95 + تصاویر دیدنی


بهترین پیشنهاد های نوروز 95+ تصاویر


بلند قد تر از همه شویم ! + هشت سانتی متر در یک لحظه !





شنبه 22 اسفند 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن