تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سخن چون دواست، اندکش سودمند و زیادش کشنده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821260507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمنان، میزبان هموطنان در نوروز 95 خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان سمنان: سمنان، میزبان هموطنان در نوروز 95 خواهد بود فرماندار سمنان از مسافران نوروزی برای انتخاب سمنان به عنوان مقصد گردشگری در نوروز ۹۵ دعوت بعمل آورد.
۱۳۹۴ جمعه ۲۱ اسفند ساعت 09:37

خبرگزاری پانا+سمنان، میزبان هموطنان در نوروز 95 خواهد بود

به گزارش پانا از سمنان، در این جلسه كه با ارائه گزارش از سوی مسئولین كمیته های خدمات سفر و تنظیم بازار همراه بود، سید عباس دانایی، هدف از تشكیل جلسه ستاد را هماهنگی و همكاری همه دستگاه‌های عضو ستاد برای میزبانی شایسته از هموطنان در نوروز ۹۵ اعلام كرد و افزود: طرح نوروزی سال ۹۵ با هدف توسعه و گسترش خدمات و امكانات برای رفاه حال مسافران و گردشگران در دستور كار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان قرار دارد و باید همه دستگاه‌ها برای تحقق این امر كمك كنند.
وی توجه به تابلوهای راهنمایی و استقرار ایستگاه های اطلاع رسانی در ورودی های شهر و همچنین در سطح شهر را ضروری دانست و خواستار تجهیز و رفع نواقص امكانات بین‌راهی از جمله مساجد، سرویس‌های بهداشتی و اماكن اقامتی در مدت زمان باقیمانده تا شروع سفرهای نوروزی شد.
فرماندار سمنان، از آمادگی ۸۴ مدرسه با ۵۳۰ كلاس و ۲۶ مسجد و اماكن متبركه شهرستان، سوئیت های شهرداری در پارك سیمرغ، سوئیت های بخش خصوصی پارك سوكان و هتل قدس و مهمانسرای جهانگردی و مهانپذیرهای سطح شهر خبرداد و میزبانی مردم خونگرم و صمیمی شهرستان سمنان را فرصتی جهت سفری به یادماندنی در شهرستان سمنان برای مسافران و انتخاب مركز استان سمنان به عنوان مقصد گردشگری دانست.
دانایی خاطرنشان کرد: كلیه نیازمندی های مسافران در این مكان ها فراهم شده و میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری نیز با برنامه ریزی بعمل آمده و برگزاری برنامه های فرهنگی و شاد، فضایی مناسب را برای خانواده ها ایجاد خواهد كرد. بازدید از اماكن تاریخی و فروشگاه ها و كارگاه های صنایع دستی و موزه و.... بخشی از این برنامه هاست.
وی افزایش اقامت و اسكان مسافران و زائران امام رضا(ع) را در مركز استان، زمینه ساز رونق اقتصادی و پویایی شهر و گسترش معرفی فرهنگ غنی مردم سمنان به مسافران دانست و گفت: اطلاع رسانی و هدایت مناسب مسافران در رفع نیازمندی های آنان، رضایت عمومی مسافران را به همراه خواهد داشت و ایجاد انگیزه ای برای بازدید از اماكن تاریخی و مذهبی سمنان و به ویژه زیارت آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) و معرفی برادر امام رضا(ع) می باشد.
فرماندار سمنان با دعوت از مسافران اقصی نقاط كشور برای حضور در مركز استان سمنان به عنوان مقصد گردشگری عنوان کرد: خدمات مناسب و مطلوبی برای ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان سمنان برای مسافران فراهم شده و خانواده ها خاطره ای خوش از شهرستان سمنان خواهند داشت.




خبرنگار : فاطمه زهرا تجلی









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن