تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804307648




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران اهل مذاکره است، اما امنيت خود را حفظ مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ايران اهل مذاکره است، اما امنيت خود را حفظ مي‌کند
خطيب نماز جمعه تهران آزمايش موشکي سپاه را نمونه بارز صلابت نظامي و حرکت شتابان فرزندان انقلابي ايران اسلامي در عرصه علم و فناوري دانست.


آيت‌الله امامي‌کاشاني در خطبه دوم نماز جمعه تهران با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: آزمايش موشکي ايران که براي دفاع مشروع از خود است، موجب عصبانيت و نگراني دشمن ملت ايران اسلامي شده است، حال آنکه ايران پايبند به قوانين بين‌المللي است و اين موضوع هم تناقضي با برجام ندارد.
امام جمعه موقت تهران گفت: حضور و استقبال مردم از انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري تهديدي براي دشمنان اسلام و کشور است.  وي گفت: اين استقبال و حضور مردم در پاي صندوق‌هاي رأي تهديدي براي دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران است و ان‌شاءالله اين ملت در سايه امام عصر(عج) معزز و مکرم و سلامت باشد.
امام جمعه موقت تهران با اشاره به آسيب‌هاي نظام‌هاي حاکم بر ساير کشورها گفت: در بسياري از کشورها حاکمان يا به ملت‌هاي خود ظلم مي‌کنند يا به طور مستقيم و غيرمستقيم به ساير ملت‌ها ظلم روا مي‌دارند. وي گفت: شاهديم که برخي حاکمان چگونه اموال ملت‌هاي خود را غارت و آنها را بيچاره مي‌کنند از طرفي حاکماني نيز هستند که صرفاً به رفاه ملت‌هاي خود پايبند هستند حتي اگر به قيمت استعمار و استثمار ساير ملت‌ها باشد.
 آيت‌الله امامي‌کاشاني افزود: اين در شرايطي است که در نظام جمهوري اسلامي ايران از زمان امام راحل و سپس رهبرمعظم انقلاب اوضاع به گونه ديگري است و نظام به حقوق، فرهنگ، دين و اقتصاد مردم پايبند است.
امام جمعه موقت تهران در ادامه افزود:در ديدار اعضاي مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب، ايشان بر سه اصل تأکيد کرده‌اند که نخستين اين اصول اجراي برنامه اقتصاد مقاومتي بود و اينکه ملت خود را نشان دهند و تمدن اسلامي نيز اين چنين است.
‌ايشان سپس بر موضوع توسعه و شتاب علمي کشور تأکيد کردند که نمونه آن آزمايش موشکي اخير سپاه پاسداران است.
امامي‌کاشاني افزود: اگرچه دشمنان نظام جمهوري اسلامي ايران از اين آزمايش ابراز نگراني کرده‌اند، اما مگر مي‌شود که کشور و ملت ايران به فکر امنيت خود نباشند؟ و اين اقدامات براي ارتقاي امنيت کشور است.
امام جمعه موقت تهران گفت: دشمنان ايران اسلامي در اطراف ما بيکار نمي‌نشينند و برنامه و شيطنت‌هايي انجام مي‌دهند اما جرئت تعدي به کشورمان را ندارند زيرا توسعه علمي، حماسه و شجاعت مردم، قدرت نظامي و دفاعي نيروهاي مسلح از جمله نيروي دريايي، هوايي و زميني ما را مي‌بينند و جرئت نمي‌کنند عليه ما نقشه بکشند.  وي گفت: دشمنان ايران اسلامي در حالي از آزمايش موشک‌هاي قيام و قدر اين‌طور عصباني مي‌شوند که ملت ايران به هيچ کشوري کاري ندارد و اين اقدامات فقط براي امنيت کشور است. امامي‌کاشاني افزود: موضوع برجام نيز نشان داد که ايران اهل مذاکره است و کارهاي خود را با صلح و مذاکره انجام مي‌دهد.
 امام جمعه موقت تهران گفت: از طرفي بايد به تجهيزات نظامي و دفاعي نيز اهميت داد زيرا ارتقاي توان دفاعي کشور نبايد در برابر تحريم‌ها از دست برود و اين موضوع مهمي است.
 وي گفت: البته اين با موضوع برجام ارتباطي ندارد اما در هر صورت دشمنان کشور همواره دندان تيز کرده‌اند و ايران نيز بايد به امنيت خود پايبند باشد.  امامي‌کاشاني با اشاره به توان بالاي نيروي دريايي ايران در مقايسه با برخي کشورهاي ديگر، بار ديگر بر حرکت در چارچوب برنامه اقتصاد مقاومتي تأکيد کرد و گفت: مجلس شوراي اسلامي در اين زمينه وظايفي دارد و بايد قوانيني وضع شود که به اقتصاد کشور کمک و برخي مقررات و آيين‌نامه‌هايي که جلوي روند توسعه اقتصادي را براي اجراي برنامه اقتصاد مقاومتي مي‌گيرد، برطرف شود.





تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن