تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819566157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشمن با لباس فرهنگی در صدد نفوذ است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: امام جمعه قروه گفت: امروز دشمنان با لباس مبدل فرهنگی در صدد نفوذ هستند که مردم و مسئولین باید هوشیار باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت الاسلام حسن باباییان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه دنیا بسیج شده است تا اسلام ناب محمدی را از ما بگیرد، اظهار کرد: عربستان سرخورده را گروهی از مزدورهای بی دین با پول های باد آورده علم کرده اند و حال می خواهند اسلام را وارونه جلوه دهند.
وی با بیان اینکه داعش از دامان آل سعود پدید آمده است، افزود: این گروه تروریستی ساخته شد تا نماد اسلام باشد و در برابر شما ملت ایران که مجدد و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر هستید بایستد.
به گفته حجت الاسلام باباییان دشمنان اسلام می دانند که اسلام در غرب جان گرفته است و به همین دلیل می خواهند تا آن را آنگونه که خود می خواهند معرفی کنند.
وی با بزرگداشت روز شهدا افزود: اگر امروز مدافع اسلام ناب محمدی هستیم به خاطر شهدایی است که از جان خود در راه اسلام گذشتند.
وی در ادامه به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با خبرگان ملت اشاره کرد و افزود: این دیدار حاوی رهنمودهای ارزنده ای برای همه مسئولین، نهادها و مردم بود.
باباییان به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مراقبت اشاره کرد و افزود: این مراقبت و هوشیاری ...
[ مشاهده متن کامل خبر دشمن با لباس فرهنگی در صدد نفوذ است در خبرگزاری فارس ]
دشمن با لباس فرهنگی در صدد نفوذ است






جمعه ، ۲۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن