تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802760517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز اردوي شهري قرارگاه جهادي امام‌رضا(ع) در پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آغاز اردوي شهري قرارگاه جهادي امام‌رضا(ع) در پايتخت
18 هزار جهادگر بسيجي در ايام نوروز در عرصه‌هاي مختلف بهداشتي و درماني، اشتغال‌زايي، عمران و آباداني به صورت داوطلبانه فعاليت كرده و خدمات بهداشتي و در‌ماني رايگان ارائه مي‌دهند.
نویسنده : بیژن یانچشمه 


فرشاد عالي، مسئول كميته اطلاع‌رساني قرارگاه مركزي گفت: همزمان با ايام نوروز بيش از 18 هزار جهادگر بسيجي در قالب حدود 500 گروه جهادي در مناطق محروم به خدمت‌رساني و محروميت‌زدايي از نيازمندان مشغول خواهند شد.
وي افزود: اين جهادگران در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، اهداف ديني، كارآفريني، اشتغال‌زايي، عمران و آباداني، بهداشت و درمان، آموزش و توانايي‌سازي، دامپزشكي و... به نيازمندان در مناطق محروم خدمات رايگان ارائه مي‌كنند.
مسئول كميته اطلاع‌رساني قرارگاه مركزي اردوهاي جهادي گفت: پزشكان متخصص، پيراپزشكان، پرستاران، روحانيون، اعضاي هيئت علمي، اساتيد مجرب دانشگاه‌ها، حافظان قرآن كريم، مهندسان معمار نخبه، چهره‌هاي المپيادي و جانبازان شيميايي در اجراي فعاليت‌هاي جهادي در ايام نوروز در مناطق محروم كشور مشاركت داوطلبانه دارند.
عالي خاطر‌نشان كرد: برخي از مناطق كشور به دليل نبود بيمارستان يا بالا بودن هزينه‌هاي درماني سبب شده كه برخي از نيازمندان نسبت به درمان بيماري‌هاي خود همچون مشكلات دندان توجهي نكنند كه دندانپزشكان بسيجي در اين مناطق فعاليت مي‌كنند تا جهت رفع كمك به آنها اقدام كنند.
وی با اشاره به اينكه فعاليت‌هاي بسيجيان جهادگر در ايام نوروز نتايج مؤثري را به همراه خواهد داشت، گفت: برگزاري هيئت در منازل روستايي، شناسايي خانه به خانه براي آموزش احكام و قرآن و آموزش تحصيلي براي دانش‌آموزان كم بضاعت از ديگر برنامه‌هايي است كه هزار و 800  بسيجي در ايام نوروز انجام خواهند داد.
   
آغاز اولين اردوي شهري قرارگاه جهادي امام رضا(ع)  
اولين اردوي جهادي به همت قرارگاه جهادي امام رضا(ع) با اكيپ‌هاي دانش‌آموزي و دانشجويي در منطقه 12 شهرداري تهران خدمات اوليه مورد نياز نيازمندان و افراد آسيب‌ديده را ارائه مي‌كند.
اردلان نجاح، مسئول اطلاع‌رساني قرار‌گاه جهادي امام رضا (ع) با بيان اين مطلب گفت: هميشه هر وقت حرف از اردو مي‌شود فكر و ذهنمان به سمت مسافرت يا راهي دور مي‌رود اما حالا صحبت از اردويي شده كه فاصله‌اش با ما تنها چند خيابان است، اردويي براي شادي بخشيدن به كساني كه از ما دور نيستند.
 وي افزود: اين اردو در منطقه 12 تهران و در روزهاي پنج‌شنبه و جمعه هر هفته و با هدف كمك به خانواده‌ها‌ي نيازمند و برطرف كردن بخشي از مشكلات آنها مانند تعميرات و بازسازي و نوسازي منازل انجام مي‌شود.
نجاح با بيان اينكه در اين اردوي جهادي در‌صدد هستيم تا بتوانيم باري هر چند كوچك از دوش نيازمندان برداريم، گفت: بر اين اسا‌س در كنار خدمات عمراني، خدمات پزشكي و بهداشتي هم به مردم اين منطقه ارائه مي‌شود.
 وي تأكيد كرد: تا كنون هم هيچ نهاد و ارگاني جز قرارگاه جهادي امام رضا(ع) اقدام به برگزاري اردوي شهري نكرده است و به اميد خدا اين اردو به زودي در تمامي مناطق تهران انجام مي‌شود.
مسئول اطلاع‌رساني قرار‌گاه جهادي امام رضا (ع) يادآورشد: يك روز نياز به حركت دفاعى در درون جامعه بود، يك روز نياز به حركت دفاعى در مرزهاى كشور بود، يك روز نياز به علم و دانش است، يك روز نياز به تحكيم عقايد و ايمان‌هاست، يك روز نياز به خدمتگزارى است؛ در همه‌ اين شرايط، ميوه‌هاى متناسب با فصل در اختيار مردم گذاشته مي‌شود؛ براي مردم شهري كه شور و نشاط زندگي در آن جريان داشت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن