تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901247




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا، اسرائیل و عربستان، مثلث شوم شرارت در منطقه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایکنا: گروه سیاسی: امام جمعه شهرضا گفت: امروز مثلث شوم آمریکا و اسرائیل به عنوان بزرگ ترین کشورهای حامی تروریسم در جهان و با مشارکت و همکاری عربستان سعودی در منطقه و جهان اقدام به شرارت و آشوب گری می کنند.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی، امام جمعه شهرضا، در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان، با اشاره به انجام رزمایش اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهارکرد: این رزمایش توان بالای نظامی و اقتدار ایران در منطقه و جهان را نشان داد.
وی افزود: امور زندگی مردم جز با حضور نیروهای مسلح، استوار نمی شود، بنابراین افزایش توان و اقتدار نظامی کشور، یکی از مهم ترین نیازهای کشور است.
امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش هایی از حوادث منطقه خاورمیانه، اظهارکرد: امروز آمریکا و اسرائیل، به عنوان بزرگ ترین کشورهای حامی تروریست در جهان، با مشارکت و همکاری عربستان سعودی در منطقه و جهان اقدام به آشوب گری می کنند.
حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: جنایات عربستان سعودی در یمن به اندازه ای زیاد شده که تمامی کشورهای جهان را بر علیه این گونه اقدامات به واکنش واداشته است.
وی، حوادث کشور یمن را چالش جدی مدعیان حقوق بشر دانست و افزود: دشمنان اسلام همواره به دنبال توطئه و دسیسه بر علیه ما هستند و نباید هرگز از مکر و حیله آن ها غفلت کنیم.
وی طرح نظریه تجزیه کشور ...
[ مشاهده متن کامل خبر آمریکا، اسرائیل و عربستان، مثلث شوم شرارت در منطقه هستند در خبرگزاری قرآنی ایران ]

جمعه ، ۲۱اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایکنا]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن