تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819690013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس فدراسیون چوگان مطرح کرد: ظرفیت بالای البرز در ورزش چوگان/ توسعه چوگان پیش روی البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رئیس فدراسیون چوگان مطرح کرد: ظرفیت بالای البرز در ورزش چوگان/ توسعه چوگان پیش روی البرز استان‌ها > البرز - رئیس فدراسیون چوگان کشور ظرفیت استان البرز در ورزش چوگان را بالا دانست و گفت: توسعه چوگان در این استان باید موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، حمزه ایلخانی زاده در همایش توسعه سوارکاری، چوگان و صنعت اسب استان البرز که با حضور وزیر ورزش و جوانان در محل سالن میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به سابقه چند هزارساله سوارکاری کشور اظهار داشت: چوگان بخشی از تاریخ و فرهنگ ایران محسوب می‌شود چراکه کشور ایران ازجمله کشورهای پیش‌گام در بحث پرورش و تربیت اسب به شمار می‌رود.
وی در ادامه به تشریح ورزش چوگان پرداخت و گفت: در حال حاضر 110 کشور دنیا دارای فدراسیون ورزش چوگان هستند و با توجه به قدمت و ریشه این ورزش در کشورمان نیز چوگان از جایگاه برجسته‌ای برخوردار است.
رئیس فدراسیون چوگان کشور در ادامه استان البرز را یکی از استان‌های مستعد و توانمند در رشته ورزشی چوگان معرفی کرد و گفت: استان البرز قابلیت‌های بسیاری در بخش پرورش اسب و رشته‌های ورزشی مرتبط با اسب مثل چوگان و سوارکاری دارد به‌نحوی‌که حدود 100 باشگاه سوارکاری در این استان فعالیت دارند.
وی خواستار تلاش هرچه بیشتر مسئولان کشور برای توسعه ورزش چوگان شد و تأکید کرد: لازم است به همین منظور از ظرفیت‌های بسیار خوبی که در برخی استان‌های کشور همچون البرز وجود دارد به‌خوبی استفاده کنیم.
این مسئول یادآور شد: در استان البرز بیش از 900 میلیارد تومان سرمایه صنعت اسب و سوارکاری وجود دارد که در نوع خود بسیار حائز توجه است و نشان از ظرفیت‌های این ورزش در اقتصاد و ورزش البرز دارد.



پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 22:02:36





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن